פסח קטלני: תוך פחות מ-24 שעות – 5 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים

צעיר וצעירה בשנות ה-20 נהרגו בתאונה סמוך לצומת טללים שבנגב • לפנות בוקר נהרג צעיר בן 26 בתאונה חזיתית בין רכב למשאית סמוך לצומת אשתאול • עם צאת יום טוב של פסח, נהרגו צעיר כבן 26 ונער כבן 16 - בשתי תאונות דרכים שהתרחשו בהפרש של כשעה
חיים טוויל
ט"ז ניסן התשע"ז / 12.04.2017 13:31

פסח קטלני: אישה וגבר בשנות ה-20 לחייהם נהרגו היום (רביעי) בתאונה סמוך לצומת טללים שבנגב. אישה נוספת כבת 30 נפצעה באורח בינוני.

חובשים ופרמדיקים של מד”א שהגיעו למקום קבעו את מותה של אחת הנוסעות והעניקו טיפול לשניים האחרים. בהמשך נקבע גם מותו של הצעיר, בן 24. צוותי מד”א פינו במסוק את הגבר שסבל מפגיעה רב-מערכתית, כשהוא מורדם ומונשם, וצעירה עם חבלה ברגליה, לבית החולים סורוקה בבאר שבע. לאחר מאמצי החייאה נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו של הצעיר.

לפנות בוקר נהרג צעיר בן 26 נהרג בתאונת דרכים סמוך לצומת אשתאול. מדובר בתאונה חזיתית בין רכב פרטי למשאית שחצתה את גדר הבטיחות ועברה לנתיב הנגדי, בכביש 38 סמוך לצומת אשתאול לכיוון מסילת ציון. צוותי כבאות והצלה הוזעקו לזירה כדי לחלץ את הצעיר מהרכב, ולחובשים ופרמדיקים של מד”א לא נותר אלא לקבוע את מותו.

אמש, עם צאת יום טוב של פסח, נהרגו צעיר כבן 26 ונער כבן 16 בשתי תאונות דרכים שהתרחשו בהפרש של כשעה אחת מהשנייה.

הצעיר בן ה-26 נהרג בהתהפכות טרקטור בשטח פתוח, סמוך לצומת קדרון על כביש 40 שבשפלה. מצבו הוגדר בתחילה אנוש וצוותים רפואיים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום פתחו בפעולות החייאה, אך לבסוף נקבע מותו בבית החולים קפלן.

הנער בן ה-16 נהרג מפגיעת רכב בכביש 436 סמוך לצומת פסגת זאב שבירושלים. צוותים רפואיים של מגן דוד אדום הגיעו למקום, העניקו לו טיפולי החייאה ופינו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים שבעיר, שם נאלצו לקבוע את מותו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות