ראש מערך השליחות של חב”ד הרב יוסף אהרונוב יצא לחופשי מהכלא

הרב יוסף יצחק אהרונוב, ראש מערך השליחות של חב"ד בישראל, יצא לחופשי מכלא חרמון • הרב אהרונוב ריצה תקופת מאסר של קצת יותר מ-14 חודש, לאחר שבתום תקופה של שמונה שנים, במהלכה ניהל מאבק משפטי ארוך וממושך - חתם על עסקת טיעון • "לא נחשד בלקיחת כסף לכיסו"
יוסף גרינבוים
ט"ז ניסן התשע"ז / 12.04.2017 11:01

הרב יוסף יצחק אהרונוב, ראש מערך השליחות של חב”ד בישראל, ריצה כ-14 חודש מתוך עונש מאסר של שנתיים שנגזרו עליו – ויצא היום לחופשי מכלא חרמון שבצפון, לאחר ניכוי שליש מתקופת מאסרו.

חסידי חב”ד ושלוחי הרבי את הבשורה המשמחת על סיום תקופת מאסרו בשמחה.

הרב אהרונוב ריצה תקופת מאסר של 14 חודש לאחר שבתום תקופה של שמונה שנים, במהלכה ניהל מאבק משפטי ארוך וממושך במטרה לשמור על שמה של חסידות חב”ד, נטל על עצמו במסגרת עסקת טיעון את האחריות על אישומים חריפים שריחפו על 28 שלוחים ועובדי המערכת העניפה של צעירי אגודת חב”ד.

היום כאמור, א’ דחול המועד פסח פסח – חג החירות, סיים הרב אהרונוב את תקופת המאסר ושוחרר מהכלא.

אהרונוב

במהלך תקופת המאסר זכה הרב אהרונוב, גם בין כתלי הכלא, לקדש שם שמים והמשיך בעבודת השליחות שהוטלה עליו על ידי הרבי.

הרב אהרונוב הורשע על יסוד הודאתו במסגרת הסדר טיעון, בעבירות של קבלת דבר במרמה  בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים בתאגיד, רישום כוזב במסמכי תאגיד, ושימוש במרמה, ערמה ותחבולה במטרה להתחמק ממס, בהיקף של מיליוני שקלים.

נציגת הפרקליטות ציינה בדיון שהתקיים בבית המשפט בצורה ברורה: “הרב אהרונוב אינו נחשד ואינו מואשם בלקיחת סכום כלשהו לכיסו הפרטי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות