סולח ומוחל: העיתונאית אריאנה מלמד התנצלה בפני עו”ד בן גביר

בעלת הטור מ'הארץ' התנצלה - לאחר שטענה שעו"ד איתמר בן גביר ייצג את ישי שליסל, הרוצח של שירה בנקי ע"ה • עו"ד בן גביר: "חשוב שאנשי הימין וכל הפעילים למען עם ישראל יבינו שאסור לאפשר לכותבים משמאל לשפוך את דמנו"
אבי כץ
י"ג ניסן התשע"ז / 09.04.2017 12:56

העיתונאית אריאנה מלמד, בעלת טור ב’הארץ’, התנצלה בפני עו”ד איתמר בן גביר, לאחר שכתבה בעמוד הפייסבוק שלה כי ייצג את הרוצח ישי שליסל, שרצח את הנערה שירה בנקי ע”ה במצעד בירושלים – ואף רמזה כי בן גביר תמך במעשה הרצח.

בכתב תביעה שהגיש בן גביר לבית משפט השלום בירושלים, הוא דרש פיצוי של כ-50 אלף ש”ח וטען כי מלמד השמיצה אותו מבלי לבדוק את העובדות, זאת מאחר שהוא מעולם לא ייצג את ישי שליסל, אלא את אחיו שנעצר אחרי שנחשד בקשירת קשר לפגוע במשתתפי המצעד בירושלים.

עם קבלת כתב התביעה, התקשרה מלמד לבן גביר, התנצלה, ואף הודיעה כי בכוונתה לפרסם בעמוד הפייסבוק שלה את ההתנצלות המלאה.

עו”ד בן גביר אמר היום, כי מבחינתו העניין סגור וכי הוא ימחק את כתב התביעה.

“היו לי התלבטויות לא פשוטות בימים האחרונים”, סיפר בן גביר. “מלמד ידועה בעמדות הקשות שלה נגד אנשי ימין ונגד הפעילים למען עם ישראל, אך מאידך, שמעתי אותה במשך דקות ארוכות, ההתנצלות שלה הייתה כנה ומעומק הלב.

“כמו כן, אני מאמין שהיא למדה את הלקח שיש לבדוק ולברר בטרם כותבים דברים גם עם מושא הפרסום הם אנשי ימין. מכל מקום, אנחנו בערבו של חג הפסח, אני כן סולח ומוחל ובמקרה הזה מודה ועוזב ירוחם, אבל חשוב שאנשי הימין וכל הפעילים למען עם ישראל יבינו שאסור לאפשר לכותבים משמאל לשפוך את דמנו ולהשמיץ ולהכפיש אותנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות