ליצמן: “תהיו רגועים – לא הולכים לבחירות. בימים הקרובים זה ייגמר”

שר הבריאות יעקב ליצמן אומר כי הוא אינו מבין מדוע משבר התאגיד אינו נפתר: "אני יודע שכשיש ויכוח, מדברים שני אנשים וגומרים את העניין" • ביטן: "כחלון מאוהב בזה שהתקשורת אומרת שזה מבחן מנהיגותי מבחינתו"
אריה ריבקינד
א' ניסן התשע"ז / 28.03.2017 14:27

שר הבריאות יעקב ליצמן הצהיר בצהריים (שלישי) כי לא צפויות בחירות בקרוב.

“תהיו רגועים לא הולכים לשום בחירות ובשנה הבאה אהיה פה שוב”, אמר השר בטקס הענקת מגן שר הבריאות למתנדבים מצטיינים בכנסת.

ליצמן התייחס למשבר בקואליציה סביב תאגיד השידור הציבורי ‘כאן’ – ואמר: “אני לא יודע מה זה התאגיד הזה. אין לי מושג בזה. לא שאלו אותי ולא דיברו איתי ואני לא יודע על מה המחלוקת”.

הוא הוסיף: “אני יודע שכשיש ויכוח, מדברים שני אנשים וגומרים את העניין. אני מניח שבימים הקרובים זה ייגמר. לא יהיו בחירות”.

אמש התייחס יו”ר הקואליציה ח”כ דוד ביטן, למשבר ואמר: “אנחנו לא רוצים בחירות. אנחנו רוצים שכחלון יקיים את ההסכם הקואליציוני איתנו ויתחשב בכך שהליכוד ימלא את תפקידו. העם שלח אותו להוביל את המדינה ולא כל מפלגה עם מספר מנדטים צריכה להגיד לליכוד מה לעשות”.

לדבריו המשבר “זה עניין עקרוני. התאגיד זה רק סימפטום לסיטואציה הזאת וכל עוד כחלון יבוא לקראתנו בעניין הזה – לא יהיו בחירות”.

ביטן הוסיף: “אפשר להגיע להסדרה של העניין. פשוט כחלון מאוהב בזה שהתקשורת אומרת שזה מבחן מנהיגותי מבחינתו, אז שיעזוב את התקשורת ויתעסק באמת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות