דרעי רועד מבחירות: “לא ניתן, לא יסולח לנו אם נפיל ממשלה”

יו"ר ש"ס, שמקבל בסקרים רק שישה מנדטים - על המשבר הפוליטי: "אם נלך לבחירות על התאגיד, ראש הממשלה יישא בהשלכות. נכנס את ראשי המפלגות ולא נצא עד שיהיה פתרון" • יריב לוין כבר במגעים לגישור • לפיד: "במה הם מתעסקים? בתאגיד? 90% מהמדינה לא יודעים מה זה בכלל"
נחמן גור
כ"א אדר התשע"ז / 19.03.2017 21:12

בעוד ראש הממשלה בנימין נתניהו מסין ושר האוצר משה כחלון ממשיכים להחליף ביניהם מהלומות מילוליות על תאגיד ‘כאן’, שר הפנים אריה דרעי הזהיר הערב (ראשון), בריאיון שהעניק למהדורה המרכזית של חדשות 2, כי “אם נלך לבחירות על התאגיד, ראש הממשלה יישא בהשלכות”.

דרעי, שחושש מאוד מבחירות מאחר ובסקרים האחרונים קיבלה מפלגתו 6 מנדטים בלבד – הוסיף: “זה לא יסולח לאף אחד ללכת לבחירות, לא יסולח לנו אם נפיל ממשלה. עד עכשיו לא התערבנו בשל ההסכם הקואליציוני שאומר שבנושאי תקשורת ראש הממשלה מוביל. שבוע שעבר ראינו שזה יצא החוצה. ראינו שראש הממשלה והשר לא מגיעים לפתרון”.

דרעי הדגיש: “לא ניתן שילכו לבחירות. ביום חמישי, אם לא יימצא פתרון, נכנס את ראשי המפלגות ולא נצא מהחדר עד שיהיה פתרון. הוא יישא בכל ההשלכות אם ילך לבחירות”.

בתוך כך, חדשות 10 דיווח הערב כי שר התיירות יריב לוין פנה למקורביו של שר האוצר משה כחלון, וגם צפוי להיפגש איתו ביממה הקרובה. המטרה: לנסות ולגשר בינו לבין ראש הממשלה ולמנוע בחירות.

מוקדם יותר אמר כחלון: “אני לא רוצה להביך אף אחד ולצטט את חברי הממשלה בדבריהם על התאגיד. עובדי רשות השידור נפלו בין הכיסאות. אני לא צריך מאף אחד שיעורים והטפות מוסר על חמלה. אני מתחייב לטפל בבעיות של העובדים. עובדי רשות השידור לא יריבים ולא אויבים. יקבלו את הטיפול במסגרת פרישה או קליטה רחבה”.

הוא הוסיף: “הממשלה הקודמת עוללה להם מה שעוללה וזרקה את זה אליי. אני ציפיתי מההנהגה שתעשה משהו מקורי וחדש. אנחנו נטפל בעובדי רשות השידור בצורה המיטבית ביותר”.

נתניהו, לעומת זאת, צוטט בערוץ 10 הבוקר, כי  אמר לאנשים ששוחחו איתו לאחר שנחת בבייג’ין: “אני הולך עד הסוף בעניין התאגיד. שר אוצר אחד כבר הבין שאני רציני, עכשיו כנראה ששר אוצר נוסף יבין”.

בכנס של יש עתיד בנתניה, התייחס גם יאיר לפיד למשבר הפוליטי.

“מה זה צריך להיות? הם יצאו מדעתם. כך לא מנהלים מדינה”, תקף. “ראש הממשלה שר האוצר, השרים הבכירים – כולם מתעסקים פתאום בקומבינות ופוליטיקה קטנה במקום להתעסק בחינוך ובבריאות. במה הם מתעסקים? בתאגיד? 90% ממדינת ישראל לא יודעים מה זה בכלל”.

בחדשות 10 דווח, כי על רקע הערכות לפיהן המהלך של ראש הממשלה קשור לחקירות נגדו, בסביבתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, מבהירים כי החקירות יימשכו גם בתקופת בחירות. על פי הנחיית משרד המשפטים, ההחלטה על כך תלויה בשיקול דעתו של היועץ, שכאמור אינו מתכוון למנוע מהמשטרה ומהפרקליטות להתקדם בנושא.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מאיים! חחחחחחחחחח מה תעשה לראש הממשלה???
    19/03/2017 21:35
    אלי ישי אחריך באש ובמים
  1. בטח דרעי מתכנן עכשיו תרגיל מסריח2.
    אופוזיציה + כחלון + דרעי + ליברמן/יהדות התורה = 76
    תוריד 13 ערבים = 63

  2. דרעי בוגר וחכם
    20/03/2017 01:08
    חיים
  3. דרעי בוגר וחכם

  4. חרדים ספרידים מחפשים בית אחר!!
    20/03/2017 15:50
    אליהו ממן
  5. גם אנחנו מחפש בן עשרות ומאות אלפים שכמוני…
    בבחירות הקרובות אין סיכויייי שנצביע ש”ס

  6. הבוגד הנפשע גאטס - לעונש מוות
    22/03/2017 10:32
    ארי כפיר
  7. הבוגד הנפשע, האוייב המר והאכזר גאטס, הצליח להכניס פלאפונים למחבלים עם דם יהודים על הידיים. הצילומים שמתעדים את מעשיו הנפשעים, בידינו. אם כך יש לגזור עליו עונש מוות.

    הוא פועל לחיסול יהודים, בוגד אכזרי במדינה, נותן בידי המחבלים נשק לשימוש נגדינו. פלאפונים בהם ייתנו הוראות לביצוע פעולות רצח נגדינו, ואנחנו עוברים על כך בקלילות?? הרי בכך, אנחנו נותנים אור ירוק לכל הערבים להעצים את פעולות ההשמדה נגדינו.
    אף מדינה לא הייתה מקלה ככה בבוגדים – כמו אצלינו. חייבים לפעול למתן עונש מוות לבוגד גאטס, גירוש משפחתו, והוצאת המפלגות הערביות מחוץ לחוק.

  8. גאטס בוגד אכזר אוייב המדינה - לעונש מוות
    22/03/2017 10:34
    גיורא
  9. עונש מוות לגאטס הנבל, יושב בכנסת ישראל, ופועל להשמדתנו.