צפו בגלריית ענק: מושכי זנבות של הפלג הירושלמי מול פרשי המשטרה

מפגיני 'הפלג הירושלמי' הפגינו אחר הצהרים בצומת בר אילן בירושלים - והתעמתו עם פרשי המשטרה וזנבות הסוסים • מפגינים אחרים הציגו מול המכת"זית את גירסת הפלג ל'גשם גשם מיטפטף' • צפו
יוסף גרינבוים • צילום: יונתן זינדל
י"ז אדר התשע"ז / 15.03.2017 19:58

לחוויית גלישה – גללו באמצעות העכבר או החיצים:

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מושכי זנבות
    16/03/2017 00:41
    דודי
  1. יוואו למשוך זנב של סוס, איזה אומץ אני לא מכיר אנשים שבכלל מעיזים להתקרב לסוס דוהר והם מתקרבים ומתעמתים עם הסוסים, כנראה שבאמת כואב להם.

  2. חבורת מטומטמים, מחללי שם שמים!!!!!!!!!!!!
    16/03/2017 09:26
    עליזוש
  3. אני לא מבינה למה חבורת המטומטמים המשועממת הזו צריכה לחלל את שם ד’ ולטנף את שמה הטוב של כל החברה החרדית, למה אי אפשר ללכת ללשכת הגיוס בזמן ולהוציא פטור נורמלי כמו כל בחורי הישיבות??????????? חסר לכם צומי, אתם סובלים מתופעת מינכהאוזן וזקוקים לרחמים מהחברה או משהו כזה?????? חוץ מזה זה נורא מעצבן ומשבש את שגרת החיים לכל האזרחים וגוזל את זמנם היקר, במה אתם בעצם מועלים בהפגנות המטופשות שלכם לכו לעשות את הדברים בצורה מסודרת והמנעו מבעיות ותניחו לכל הציבור כבר, די נמאסתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. כמה עבירות? כנסו
    16/03/2017 09:34
    חווי
  5. שימו לב כמה עבירות יש במעשה אחד לכאורה:
    ראשית כל חילול ד’ שעוונו גדול מאוד!!!!!!!
    צער בעלי חיים: מה עשה לכם הסוס המסכן שככה אתם מושכים בזנבו בלי רחמים?????
    גזל זמן: אזרחים שרצים לשגרת יום מתעכבים בגלל ההפגנות וזה גורם להרבה נזקים!!!!!!!
    כל זה וזה לא עזר, לא עוזר ולא יעזור לכם להשיג את המטרה שלשמה אתם מפגינים, אדרבא ימשיכו ויעשו לכם דווקא כי אתם מייצרים אקשן אם כן למה לא לעשות הכל בדרכי נועם, למה לא לעשות את הדברים כמו שצריך וכמו שעושים כולם ולהמנע מבעיות, זה בדיוק כמו שלא תשלם חשמל ותתלונן שמנתקים לך אותו, תשלם ותהנה מחשמל, תסדר את הדחייה שלך ואת מעמד בן הישיבה שלך ותמנע מעצירה ומהפגנות חסרות ערך ויותר מכל מעבירות שאחרי 120 תצתרך לתת עליהם דין וחשבון.
    בשורות טובות וחג שמח לכל בית ישראל!!!!