“ידע שהיא ילדה מתחת לגיל 14”: נהג ההסעות מרמת שלמה הורשע

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע הבוקר את נהג ההסעות החרדי משכונת רמת שלמה בירושלים בשורה של מעשים חמורים ותקיפת ילדה בת 13.5 • קבע כי הנהג בן ה-49 ידע כי היא קטינה מתחת לגיל 14
חיים טוויל
י"ז אדר התשע"ז / 15.03.2017 12:27

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע הבוקר (רביעי) נהג הסעות חרדי משכונת רמת שלמה בירושלים בשורה של מעשים חמורים ותקיפת נערה בת 13.5.

לפי כתב האישום שהוביל להרשעה, הנהג – כיום בן 49, הסיע נערה בת 13.5 לבית ספרה ביצע את מעשיו, למרות שידע כי מדובר בקטינה מתחת לגיל 14.

על פי כתב האישום החמור, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, בשנת הלימודים 2015-2014, היה המורשע נהג ההסעות של הנערה. בשנה שלאחר מכן, כשכבר לא עבד כנהג ההסעות הקבוע במסלול בו נסעה הילדה, היה מעביר לה פתקים, באמצעותם, בין היתר, ביקש ממנה להתקשר אליו.

תחילה התעלמה ממנו, אולם בחלוף תקופה מסוימת, לאחר שהמשיך להעביר אליה פתקים, וסימן לה להתקשר אליו בכל פעם שראה אותה, יצרה עמו הנערה קשר עמו ושאלה אותו מה רצונו, ואף יידעה אותו כי היא כבת 13.

במהלך הזמן, נוצר קשר בין המורשע למתלוננת, והשניים נהגו לשוחח בטלפון ובהמשך גם נפגשו.

במהלך הקשר עזר לנערה, קנה לה מתנות שונות והם אף טיילו יחד. בתקופה בה לא היה ברשות הילדה טלפון נייד, סיפק לה טאבלט או טלפון נייד על מנת שתוכל להיות איתו בקשר באמצעות הודעות טקסט או שיחות טלפון.

השניים התכתבו בניהם, בין היתר הודעות שהוא הנחה אותה למחוק אותן.

עוד עלה מכתב האישום, כי במהלך כעשרה חודשים, במספר הזדמנויות, ביצע בה מספר רב של מעשים חמורים. משנודע לנהג כי אמה גילתה אודות מערכת היחסים בין השניים, התקשר לנערה וביקש להיפגש עמה. היא נעתרה לבקשתו.

כשנפגשו, אמר לה הנאשם: “אימך מתכוונת לפנות למשטרה”. הוא ביקש ממנה להגיד ש”מהות הקשר בנינו היה עזרה וטיפול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות