זמרת מוכרת נעצרה בידי המשטרה: ניסתה למנוע מעצר חתנה החרדי

זמרת מוכרת נעצרה בחשד שניסתה למנוע את מעצר חתנה, החשוד באלימות במשפחה • אחד מאחיה, זמר גם הוא: "החרדים אוהבים להישפך בחגיגות שלהם בפורים. כמעט כל החרדים בזמן הזה באים בגילופין הביתה. זה לא מצא חן בעיני אשתו. היא הזמינה משטרה"
חיים טוויל
ט"ז אדר התשע"ז / 14.03.2017 17:05

זמרת מוכרת,שהתפרסמה בעיקר בשנות ה-80, נעצרה כאשר צילמה שוטרים עוצרים את חתנה החרדי. הזמרת היא בתו של זמר מוכר מאוד ואחות של מספר זמרים מוכרים בישראל.

השוטרים הגיעו לביתה של הזמרת בחולון, לאחר תלונה שהגישה בתה נגד חתנה על עבירת אלימות במשפחה. הבת והחתן שניהם חרדים.

גורמים במשטרה אמרו השוטרים שהגיעו לדירה בחולון כדי לעצור את החתן נתקלו באלימות שהופנתה כלפיהם על ידי הזמרת ובני משפחה נוספים, שניסו למנוע את המעצר. בתגובה החליטו השוטרים לעצור גם את הזמרת.

בעקבות מעצרה של הזמרת הגיבו אחיה הגדולים – זמרים מוכרים אף הם – בסערת רגשות.

“אני חושב שזה היה מוגזם לעצור את אחותי”, אמר לוואלה אחד האחים.

לדבריו, “היתה עדלאידע. חתנה הגיע קצת בגילופין. החרדים אוהבים להישפך בחגיגות שלהם בפורים. כמעט כל החרדים בזמן הזה באים בגילופין הביתה. זה לא מצא חן בעיני אשתו. היא הזמינה משטרה. למה היא הזמינה משטרה, אני לא יודע. אחותי העירה להם, וצילמה את זה. עצרו גם את אחותי וגם את האבא של החתן שלה”.

מקורב לזמרת אמר לוואלה: “לטענתה היא צילמה את השוטרים מפעילים כוח מופרז לכאורה ושלא בצדק כלפי החתן שלה. הם ביקשו ממנה את הטלפון שלה, שבו היא תיעדה אותם. היא לא הסכימה לתת להם את הטלפון.

“היא טוענת שבגלל שהיא צילמה אותם מפעילים כוח מופרז ומסרבת למסור להם את הטלפון שלה, היא מעוכבת לחקירה.

“גם אחד השוטרים אמר לי בטלפון: מכיוון שהיא לא נותנת לנו את הטלפון שלה היא הולכת למעצר. הוא לא אמר שהיא הפגינה אלימות אלא רק שהיא לא מוכנה למסור את הטלפון שלה ובגלל זה היא תיעצר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות