מגייס החרדים לצה”ל מתמודד מול בנט על תפקיד יו”ר ‘הבית היהודי’

ניפגש בפריימריס: אל"מ במיל' יונתן ברנסקי, מנכ"ל עמותת נצח יהודה, הודיע באופן רשמי על מועמדותו לתפקיד יו"ר מפלגת הבית היהודי מול יו"ר המפלגה המכהן • בבחירות האחרונות תמך ברנסקי במפלגת יחד של אלי ישי
אריה ריבקינד
ט"ז אדר התשע"ז / 14.03.2017 14:54

אל”מ במיל’ יונתן ברנסקי הכריז הבוקר (שלישי) באופן רשמי על מועמדותו לתפקיד יו”ר מפלגת הבית היהודי, והוא יתמודד בפריימריס מול יו”ר המפלגה המכהן, השר נפתלי בנט.

ברנסקי, תושב עלי, נשוי לליאורה ואב לחמישה.

בסוף שנת 2014 פרש מצה”ל, לאחר שרות קרבי בן 25 שנה. בינואר 2015 מונה למנכ”ל עמותת נצח יהודה.

באוקטובר 2016, החל בפעילות שטח לקראת התמודדותו בפריימריס של מפלגת הבית היהודי.

בין היתר שימש בעבר סגן מפקד אוגדת עזה ומפקד צוות במכללה הבין-זרועית לפיקוד ולמטה, ופיקד על חטיבת הנגב ועל גדוד נצח יהודה.

בבחירות האחרונות תמך ברנסקי במפלגת יחד של אלי ישי.

“בחודשים האחרונים אני חורש את הארץ. נפגש עם מצביעי הבית היהודי בכל סניף וסניף ופוגש את עם ישראל. בכל מקום אני שומע את אותו הקול: החיבור נעלם. הנהגת הבית היהודי התנתקה מהשטח”, אמר ברנסקי. ”החלטתי להתמודד על ראשות מפלגת הבית היהודי ועל ההנהגה הפוליטית של הציונות הדתית בכדי להציב הנהגה מחוברת. מחוברת לשטח, מחוברת לערכי הציונית הדתית, מחוברת לעם ישראל לארץ ישראל ולתורת ישראל”.

ברנסקי ציין כי נפתלי בנט הביא איתו רוח חדשה לציבור הדתי לאומי, והציב את המפלגה במקום הראוי לה בהנהגת המדינה – “אך כיום מפלגת הבית היהודי עומדת בפני צומת דרכים היסטורי: לאבד את צביונה ולוותר על ערכיה, או להתחבר מחדש לשטח ולתפוס את מקומה כמפלגת ציונות דתית חזקה ורחבה המייצגת את ערכי הציונות הדתית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות