הלוחמים שנדקרו בשער האריות: זה מה שקרה כשנאבקנו במחבל • צפו

שני הלוחמים, שנותחו מוקדם יותר היום, שוחחו עם מפקד מג"ב וראש אגף משאבי אנוש של המשטרה, וסיפרו להם על שהתרחש: "עשינו מה שלמדנו באימונים" • צפו בתיעוד מהביקור
חיים טוויל
ט"ו אדר התשע"ז / 13.03.2017 20:26

מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב (קובי) שבתאי, וראש אגף משאבי אנוש של משטרת ישראל, ניצב גילה גזיאל, ביקרו הערב (שני) בבית החולים הדסה עין כרם, את שני לוחמי משמר הגבול – שנפצעו בפיגוע הדקירה שהתרחש לפנות בוקר בשער האריות בירושלים.

היום, סמוך לשעה 04:00 הגיע מחבל לנקודת המשטרה בשער האריות, זיהה שני לוחמי מג”ב שפועלים באזור, רץ לכיוונם וברגע שנכנסו לנקודת המשטרה, שלף שני סכינים שהיו בכיסו ודקר את השוטרים.

תוך מאבק שניהלו עימו, הצליחו הלוחמים להגיב, הדפו את המחבל, ואחד הלוחמים דרך את נשקו ונטרל את המחבל.

שני הלוחמים, שנותחו מוקדם יותר היום, שוחחו עם מפקד מג”ב וראש אמ”ש וסיפרו להם על שהתרחש בשניות בהן נאבקו עם המחבל והצליחו לנטרלו.

מפקד מג”ב אמר ללוחמים: “התגובה שלכם הייתה נכונה ובהחלט יש מה ללמוד מהפעילות המקצועית שלכם. הגבורה והנחישות שהוכחתם הביאו לסיום מהיר ומקצועי של האירוע ולהגנה על חפים מפשע”.

רש”ט א’ שנפצע בפיגוע אמר: “עשינו מה שלמדנו באימונים. להגיב מהר לכל איום. הצלחנו להדוף את המחבל, ובשלב מסוים במהלך המאבק הוצאתי אותו החוצה והלוחם שהיה איתי הצליח לנטרל אותו”.

ראש אגף משאבי אנוש אמרה ללוחמים: “אתם גיבורים! בפעילותכם הצלתם חיי אדם. עמדתם מול אתגר גדול ומשמעותי ואין צל של ספק שפעלתם בתושייה רבה”.

אביו של אחד הלוחמים אמר למפקד מג”ב ולראש אמ”ש: “הבנים פעלו במקצועיות ואנו גאים בהם על שהצליחו להתגבר על המחבל ולהציל אנשים נוספים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות