שר החוץ האיראני נגד נתניהו: “הוא מעוות, אחשוורוש הציל היהודים”

אחרי שנתניהו השווה את איראן לפרס העתיקה שביקשה להשמיד את היהודים, מוחמד ג'וואד זריף, תקף בדך הטוויטר שלו - וטען: "מגילת אסתר מתארת כיצד אחשוורוש הראשון הציל את היהודים מהמזימה של המן. הוא מוכר שקרים נגד אומה שהצילה יהודים שלוש פעמים לאורך ההיסטוריה"
נתן פרל
ט"ו אדר התשע"ז / 13.03.2017 01:21

שר החוץ של איראן, מוחמד ג’וואד זריף, תקף אמש (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו והאשים אותו בסילוף ההיסטוריה והתורה.

זאת לאחר שאתמול אמר נתניהו לפני קריאת מגילת אסתר בבית הכנסת המרכזי בקיסריה: “גם היום מנסים מפרס, כמו פרס העתיקה, להשמיד אותנו, וגם הפעם זה לא יצליח להם”.

זריף כתב בחשבון הטוויטר שלו: “נתניהו נזקק לסילוף ההיסטוריה ולעיוות התורה, אחרי שהוא מוכר שקרים נגד אומה שהצילה יהודים שלוש פעמים לאורך ההיסטוריה. זה כוחו של הרגל”.

שר החוץ האיראני הוסיף: “מגילת אסתר מתארת כיצד אחשוורוש הראשון הציל את היהודים מהמזימה של המן, כפי שמצוין ביום הזה ממש, ובזמן מלחמת העולם השנייה, כשיהודים נטבחו באירופה, איראן קלטה אותם בשמחה”.

דברי שר החוץ האיראני באים גם בתגובה לדברים שאמר נתניהו בפגישתו עם נשיא רוסיה וולדמיחר פוטין: “לפני 2,500 שנה בפרס העתיקה היה ניסיון להשמיד את העם היהודי שלא צלח, ואותו אנחנו מציינים בחג הזה. והנה היום יש ניסיון של הממשיכה של פרס, איראן, להשמיד את מדינת היהודים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות