לפנות בוקר: ראש המועצה וקצינים קראו את המגילה בקבר יהושע בן נון

קריאת מגילה ייחודית התקיימה לפנות בוקר בקבר יהושע בן נון שבכפר כיף אל חארס שבשומרון • בין המתפללים: מח"ט אפרים ומח"ט שומרון • דגן: "אנחנו כאן מתחזקים מאומץ ליבה של אסתר המלכה"
חיים טוויל
י"ד אדר התשע"ז / 12.03.2017 13:25

לפנות בוקר (פורים) התקיימה אחת מקריאות המגילה המיוחדות בחג: עשרות מתפללים, וביניהם ראש מועצת שומרון יוסי דגן, ראש עיריית אריאל אלי שבירו, מח”ט שומרון אל”מ גלעד עמית. מח”ט אפרים אל”מ רועי שטרית – הגיעו לקבר יהשע בן נון שבכפר כיף אל חארס שבשומרון ושם קראו את מגילת אסתר.

יוסי דגן, ראש מועצת שומרון, הודה בשם כל ההתיישבות לחטיבות אפרים ושומרון על העבודה המשותפת ועל ההגנה על כל אזרחי מדינת ישראל – ואמר: “בימים אלו בהם נראה שההנהגה שלנו מגמגמת. מבקשת לקבל אישור מהעמים להתנחל בארץ, במקום להוביל מהלכים בעצמה.

“אנחנו כאן מתחזקים מאומץ ליבה של אסתר המלכה ומנחישותו של המצביא והמנהיג יהושע בן נון. שהוביל את עם ישראל לארץ ללא מורא והתנחל בכל חלקיה”.

מח”ט אפרים אל”מ רועי שטרית, שהגיע גם הוא למקום, הודה על המסורת ארוכת השנים לקרוא מגילה במקום: “קריאת המגילה בקבר יהשע בן נון היא מסורת יפה ואני שמח שמקיימים אותה ביחד, הצבא וההתיישבות”.

מח”ט אפרים הודה לכל מי שהגיע בשעת בוקר מוקדמת ואיחל חג שמח לכל תושבי השומרון.

בסיום התפילה העניק דגן לקציני צה”ל במקום משלוח מנות ממנהלת המקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות