ביבי: “סיגרים? סובל מבעיה במערות האף”. רופאו מאשר: הוא לא מעשן

ד"ר צבי הרמן ברקוביץ', רופאו האישי של נתניהו, אישר את טענת ראש הממשלה בחקירתו, לפיה הוא סובל מבעיה במערות האף - שגרמה לו להפסיק לעשן סיגרים • "זאת האמת, הוא לא מעשן הרבה זמן"
אריה ריבקינד
י' אדר התשע"ז / 08.03.2017 12:28

לאחר שאמש נחשף בחדשות 2, כי במסגרת חקירת פרשת המתנות, התייחס ראש הממשלה לטענות על צריכת הסיגרים שלו והבהיר כי אינו מעשן מאחר והוא סובל כבר שנים מבעיה במערות האף – טוען רופאו האישי כי נתניהו אכן אינו מעשן סיגרים.

“זאת האמת”, אמר ד”ר צבי הרמן ברקוביץ’ בשיחה מפתיעה בתכנית ‘מועדון ארוחת הבוקר’ עם שי גולדשטיין, אורי גוטליב ולאה לב ברדיו 103fm. “הוא לא מעשן הרבה זמן סיגרים”, הוסיף הרופא.

“בעבר הוא לא עישן הרבה מכל מיני סיבות – גם בגלל הבעיה באף”, ציין ד”ר ברקוביץ’. “יש לו בעיה רפואית באף שלו שמקשה עליו לעשן. הוא לא עישן בגלל הבעיה שלו וגם הפסיק”.

על פי הדיווח בערוץ 2 אמש – בשולי החקירה, אמר ראש הממשלה לחוקריו כי הוא “סובל מבעיה במערות האף” כבר מספר שנים, זאת בתגובה לטענות שעישן וקיבל כמויות אדירות של סיגרים יוקרתיים, לפי החשד, מהמליארדר ארנון מילצ’ן.

נתניהו אף הציע לחוקרים לזמן את רופאו האישי, ד”ר ברקוביץ’, שיוכל לאשר את דבריו.

עם זאת, מחדשות 2 מציינים כי דוח הבדיקות הרפואיות של נתניהו מאוגוסט 2016 לא מציין אף בעיה – ואף קובע כי תוצאות בדיקת אף-אוזן-גרון שעבר נתניהו היו תקינות.

גם בדוחות קודמים שמופיעים באתר ראש הממשלה – משנת 2009 ועד היום – לא הוזכרה הבעיה, למרות שנתניהו אושפז בגינה ב-2013.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות