חשיפת חרדים10: בן 34 נעצר בחשד שחתך את פניה של הילדה בבני ברק

בתום חקירה סמויה של המשטרה: גבר בן 34 מבני ברק נעצר בחשד לתקיפת הילדה בת ה-11 וחצי וחברותיה - שהגיעו לפעילות בסניף 'בני עקיבא' ברחוב יהודה הלוי • לפי האם, הגבר החרדי קרא לעבר הילדות "שיקסע" וזרק ספל חרסינה שהתנפץ וחתך את פניה • המשטרה: ננהג באפס סבלנות
חיים טוויל
ז' אדר התשע"ז / 05.03.2017 15:52

משטרת ישראל עצרה היום (ראשון), בתום חקירה סמויה, חשוד 34, תושב בני ברק, בחשד לתקיפת קטינה וגרימת חבלה ממשית.

כפי שנחשף לראשונה בחרדים10, הילדה ע’ ל’ בת ה-11 וחצי מבני ברק, נפצעה בשבת אחר הצהרים בפניה, לאחר שהותקפה בידי גבר חרדי שיצא מבית הכנסת ברחוב יהודה הלוי שבעיר וזרק לעברה ספל חרסינה –לדברי חברותיה, בטענה שאינה צנועה.

הבוקר הגישה אמה, אלין, תלונה במשטרה על תקיפת בתה.

לפי המשטרה, אתמול שיחקה הילדה  עם חברותיה, כאשר “החשוד הבחין בקטינה ועל פי החשד תקף אותה כשיצא מבית הכנסת, זרק לעברה כוס זכוכית שהתנפצה וגרמה לחתך עמוק בפניה. הקטינה נלקחה לקבלת טיפול רפואי ומצבה הוגדר קל, על פי גורמי הרפואה”.

לאחר שלמשטרה נודע על האירוע, היא פתחה בחקירה ו”אף יזמה את הגשת התלונה על המקרה”.

כאמור, לאחר חקירה סמויה ומורכבת, הצליחה המשטרה לאתר את החשוד ולהביא למעצרו.

בכותרת הודעת המשטרה נכתב: “תקף קטינה וגרם לחתך בפניה בגלל שהרעישה”.

בהודעת המשטרה נאמר עוד: “משטרת ישראל תשקיע את מלוא האמצעים העומדים לרשותה, תחקור בנחישות ובמקצועיות אירועי אלימות, ותנהג באפס סבלנות כלפי התוקפים”.

כפי שדווח בחרדים 10, ע’, תושבת שכונת קרית הרצוג בבני ברק, יצאה בשבת אחר הצהרים לפעילות חברתית בסניף ‘בני עקיבא’ הממוקם ברחוב יהודה הלוי.

לדברי האם אלין, בשעה 16:00, כאשר חרדי תושב העיר יצא מתפילת מנחה בבית הכנסת הפועל בתוך בית הספר ‘נועם מוהליבר’ בו הן לומדות, הוא השליך כוס חרסינה לעבר הילדה, בעת שזו ישבה יחד עם חברותיה על הדשא.

פצע את ה\'שיקסע\'

“הכוס נשברה לידה ועפו עליה רסיסים”, סיפרה האם. “החברות שלה אומרות שכל שבת הוא אומר להן שהן לא דתיות בכלל ושילכו משם ושהן ‘שיקצעס’. אולי הוא היה ‘מלא’ על החברות שלה. אבל היא הלכה השבת באופן חד-פעמי. היא ילדה הכי עדינה בעולם, בחיים לא רבה ולא עונה. ילדה יפה, שקטה ועדינה”.

לאחר האירוע כתבה אלין פוסט בפייסבוק על הטראומה שעברה בתה: “הוא החליט שהילדה שלי לא צנועה וזרק עליה כוס מחרסינה, ועכשיו היא צריכה להיות עם שתי צלקות לכל החיים”, כתבה האם. “אחת, צלקת בלב מהתנהגות חוראנית ומגעילה מאדם עאלק דתי. ושנייה צלקת על הפנים המושלמות שלה”.

לאחר התקיפה, נסעה האם עם בתה לקבלת טיפול בבית החולים ‘שניידר’ בפתח תקווה, שם הדביקו הרופאים את החתכים על פניה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ענישה קשה
    05/03/2017 16:10
    אליהו
  1. יום ועוד יום ועוד יום כול יום אלימות ורצח בישראל 2017 לאן היגענו מפחיד מאוד מדינה מלאה אלימות לאן היגענו סוף העולם צריך יד קשה של מערכות החוק כולל בתי משפט כולל משטרת הבובות של ישראל כולל מערכות החוק רק יד קשה עים עונשים של מאסר רבים מאוד של 24 שנים זה יעזור מעט פורים שמח ללא אלימות