הגר”מ מאזוז: הזיכוי של מובארק בזכות ברכתו של מרן זצ”ל • בלעדי

בשיעורו השבועי, שנמסר ממלון 'ניר עציון' בהשתתפות הראשל"צ ורבה של ירושלים, הגרש"מ עמאר, לרגל 'שבת הנגידים' של מוסדות 'כיסא רחמים' - אמר הגר"מ מאזוז על מובארק: "השבוע נתבשרנו שיצא לחירות נקי לחלוטין. בזכות הברכה של מרן ע"ה. מי ששומע בקול התורה - לא מפסיד"
יוסף גרינבוים
ז' אדר התשע"ז / 05.03.2017 00:36

השיעור השבועי של ראש ישיבת ‘כיסא רחמים’, הגר”מ מאזוז, נמסר השבוע במוצאי שבת ממלון ‘ניר עציון’, בהשתתפות הראשל”צ ורבה של ירושלים, הגרש”מ עמאר, לרגל ‘שבת הנגידים’ של מוסדות ישיבת כיסא רחמים.

במהלך השיעור אמר ראש הישיבה: “מובארק נשיא מצרים לקחו אותו לכלא, היה כמעט נידון למוות. הרב (-מרן הגר”ע יוסף זצ”ל) בירך אותו: ‘הוא שמע בקולי שלא להרוס את הקברים במצרים’, לא לעשות כביש על פני הקברים של היהודים, במיוחד של הרב פיטוסי – והשבוע נתבשרנו שיצא לחירות נקי לחלוטין. בזכות הברכה של מרן ע”ה.

“מי ששומע בקול התורה – לא מפסיד”, אמר הגר”מ מאזוז.

כפי שדווח ביום חמישי בחרדים10, בית המשפט העליון לערעורים במצרים זיכה באופן סופי את נשיא מצרים לשעבר במעורבותו בהרג מפגינים בכיכר תחריר, במהלך ההפגנות שנערכו נגדו ב-2011 – בהן נהרגו מאות בני אדם.

השופט אחמד עבד אל-קוואי אמר בסיום השימוע של מובארק: “בית המשפט מצא את הנאשם חף מפשע”.

קביעתו של בית המשפט היא סופית, אך עד כה לא ברור האם מובארק, שאותן מהומות שארכו 18 ימים הובילו לסיום 30 שנות שלטונו, ישוחרר ממאסר מכיוון שעדיין נותרה בעינה פרשת הארמונות בה הוא מעורב.

בנוסף, בית המשפט דחה את דרישות עורכי הדין של ההרוגים לפתוח תביעה אזרחית נגד הנשיא המצרי לשעבר, דבר שמשמעותו היא כי לא יוכלו להגיש ערעור על ההחלטה או לערוך משפט חוזר בנושא.

ב-2012 נגזר על מובארק מאסר עולם, אך בית המשפט ביטל את ההחלטה שנתיים אחר כך.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות