היכה, נשך, דרך, הצליף: כתב אישום מזעזע נגד האב שהתעלל ב-8 ילדיו

כתב אישום שהוגש נגד אב שהתעלל בשמונת ילדיו באכזריות, מגולל את מסכת הייסורים שעברו הילדים תחת ידיו • הכה בכל חלקי גופם, הצליף עם חגורה, מקל ונעליים, נשך אותם, משך בשער ראשם - ו"הפליג לעשות כשגזר את צמתה של בתו הקטינה" • ההורים נעצרו לפני כשלושה שבועות
חיים טוויל
ד' אדר התשע"ז / 02.03.2017 16:10

פרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי)  בבית משפט שלום בתל אביב כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגד אב, בן 43, בעבירות אלימות נגד שמונה ילדיו.

מעובדות כתב האישום עולה מסכת קשה של התעללות האב בילדיו, השלטת אורח חיים רווי אלימות והכאת הילדים בתדירות גבוהה.

האב, תושב תל אביב, היכה את הילדים בידיו וברגליו, הצליף בהם בחגורה, במקל ובנעלים.

במסגרת הייסורים שעברו הילדים, האב נהג לנשוך אותם ולמשוך אותם משערות ראשם, כמו גם לדרוך עליהם כשלא הכינו שיעורי בית. האב הפליג לעשות כשגזר את צמתה של ילדתו הקטינה.

הפרשה החלה לפני מספר שבועות, כאשר לידי המשטרה הגיעו תלונות של קטינים כנגד הוריהם, בטענה כי התעללו בהם. במשטרת מרחב ירקון פתחו בחקירה הרגישה והמורכבת – שחייבה גביית הודעות הילדים הקטינים בחקירות ילדים.

במשפחה ישנם 8 ילדים, שניים מהם בגירים.

ההתעללות נחשפה כאשר אחת הבנות הגיעה לבית הספר בו היא לומדת, כשהיא חבולה – מה שהדליק נורות אדומות אצל הגורמים החינוכיים.

גם לאם המשפחה מיוחסות עבירות תקיפת הילדים, וגם על שלא מנעה את מעשי ההתעללות של בעלה.

ההורים נעצרו לפני כשבועיים. האם שוחררה בחלוף כשלושה ימי מעצר לביתה, ואילו מעצרו של האב הוארך מעת לעת – ובהמשך יוגש נגדו כתב האישום החמור.

“משטרת ישראל תעשה כל שלאל ידה כדי למנוע פגיעה בקטינים ובחסרי ישע, שבביתם שאמור להיות מבצרם ולהגן עליהם מכל רע, פגעו בהם את הפגיעה הקשה ביותר. אותה דמות שהייתה אמורה להגן עליהם מכל רע, היא שפגעה בהם וגרמה להם לנזק שאת גודלו ניתן רק לדמיין…” נמסר בהודעת המשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא ראוי להיות אבא
    02/03/2017 16:22
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. שהילדים לא יגדלו במחיצתו יותר -אדם מסוכן