נראה מי משקר: עו”ד יורם שפטל מזמין את הפצ”ר לבדיקת פוליגרף

פרקליטו החדש של אלאור אזריה התייחס בראיון בגל"צ לטענתו כי צוות ההגנה הקודם התפטר בגלל סחיטה באיומים מצד הפרקליטות: "התכוונתי בהיבט המוסרי, לא הפלילי"
חיים טוויל
ד' אדר התשע"ז / 02.03.2017 09:37

סנגורו החדש של החייל אלאור אזריה, עו”ד יורם שפטל, ממשיך במתקפה התקשורתית שלו נגד הפרקליטות הצבאית. שפטל, המייצג את משפחת החייל אלאור אזריה, הסביר בשיחה הבוקר (חמישי) בגל”צ את ההחלטה שהוביל יחד עם משפחת אזריה לגשת לערעור.

אתמול במסיבת עיתונאים אמר שפטל כי הסנגורים הקודמים של אזריה התפטרו בגלל שנסחטו באיומים על ידי הפצ”ר.

“זו סחיטה באיומים, לא בהיבט הפלילי אלא בהיבט המוסרי”, הצהיר בראיון לגלי צה”ל. שפטל קרא לפרקליט הצבאי, עליו אמר “משקר במצח נחושה” –  לבדיקת פוליגרף.

“אני מזמין את הפרקליט הצבאי הראשי ואת צוות ההגנה הקודם להיבדק במכונת אמת, מי דובר אמת ומי דובר שקר”.

שפטל תקף גם את צוות ההגנה הקודם: “ההגנה הלכה מאחורי גבי לפרקליט והוא אמר להם – ‘תסתלקו מהערעור'”.

באשר לטענה כי הם כתבו את הערעור ולא הוא, משום שאינו מכיר את התיק, ענה: “מילה אחת מהודעת הערעור לא נכתבה על ידם. אני תוקף במקום שהוא תשובה לאמירות שקריות בוטות אני מעמיד את הדברים על האמת”.

במסיבת עיתונאים שקיימה המשפחה יחד עם עורך הדין יורם שפטל, הציגו במשפחה את הערעור – שמבקש לא רק להקל בעונש המאסר – אלא בכלל לבטל את ההרשעה בהריגה.

במחאה על הגשת הערעור התפטרו כל חברי צוות ההגנה של אזריה.

כעת אם אכן תחליט התביעה לערער על גזר הדין, עלולה להיות גם החמרה בעונש המאסר הקל יחסית שנגזר על אזריה.

ביום ראשון הקרוב  צפוי אלאור להתחיל לרצות את 18 חודשי המאסר שנגזרו עליו. היום בצהרים ידון בית הדין הצבאי בקריה בבקשת ההגנה לעיכוב ביצוע בעונש – עד להכרעה בערעור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות