אייכלר: ברדיו מפרסמים דברי גידוף על פורים ומרדכי. תפסיקו את זה!

יו"ר הועדה לפניות הציבור ח"כ ישראל אייכלר: "להפסיק מיד את הפגיעה ברגשות הדתיים בשידור הציבורי. איך היה משרד החוץ מגיב אם גופים אנטי יהודיים היו מפרסמים תעמולה כזאת נגד נביאי ישראל ברשות רשמית של פולין או של גרמניה?"
אריה ריבקינד
ג' אדר התשע"ז / 01.03.2017 20:59

ח”כ ישראל אייכלר מחה היום במליאת הכנסת על כך שבשבועות האחרונים מתנהל מסע פרסום בשידור הציבורי, נגד יסודות היהדות וימי הפורים – ודרש להפסיק את דברי החירוף והגידוף.

אייכלר פנה גם למנהלי קול ישראל ולשר התקשורת בדרישה להפסיק את ההסתה במסווה של פרסומת.

“קיבלנו פניות ציבור על פגיעה ברגשות הציבור ב’קול ישראל'”, אמר ח”כ אייכלר במליאה. “מדובר בפרסום חוזר ונשנה של דברי חירוף וגידוף על חג הפורים ומרדכי הצדיק, וכי ‘הצלת היהודים בשושן הייתה פתח לטרגדיה נוראה’ עפ”ל”.

אייכלר הוסיף: “במדינת ישראל יש חוק האומר – העושה אחת מאלה דינו מאסר שנה אחת: א. מפרסם פרסום שיש בו כדי לפגוע פגיעה גסה באמונתם או ברגשותיהם הדתיים של אחרים. ב. משמיע במקום ציבורי ובתחום שמיעתו של פלוני מילה או קול שיש בהם כדי לפגוע פגיעה גסה באמונתו או ברגשותיו הדתיים.

“אנחנו יודעים שמרדכי הצדיק היה הנביא מלאכי. השאלה היא מדוע השידור הציבורי, פטור מעונש על פגיעה גסה באמונתם הדתית של אחרים? למרות הפניות למנהל קול ישראל, לא הופסק הפרסום. איך היה משרד החוץ הישראלי מגיב אם גופים אנטי יהודיים היו מפרסמים תעמולה כזאת נגד נביאי ישראל ברשות רשמית של פולין או של גרמניה האחרת?” – שאל בהתרסה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות