נפטרה הפעוטה בת השנה שטבעה בגיגית עם חומרי ניקוי בליל שבת

הפעוטה טבעה בגיגית עם חומרי ניקוי שהושארה מלאה בכניסת השבת בחדר האמבטיה ופונתה ל'שערי צדק' במצב קשה מאוד, תוך פעולות החייאה • בימים האחרונים נלחמו הרופאים על חייה, אך למרבה הצער נאלצו בצהרים לקבוע את מותה
חיים טוויל
ב' אדר התשע"ז / 28.02.2017 15:00

כמעט ארבעה ימים לאחר שאושפזה במצב קשה מאוד בבית החולים ‘שערי צדק’, נפטרה בצהריים (שלישי) הפעוטה בת השנה שטבעה בליל שבת בגיגית מים בביתה בשכונת רמות בירושלים.

כפי שדווח במוצאי שבת בחרדים10, הפעוטה – בת למשפחה חרדית בשכונה – טבעה בליל שבת בגיגית מים שהייתה מלאה בחומרי ניקוי, והושארה בחדר האמבטיה אחרי הניקיונות לכבוד שבת.

הפעוטה, שאיבדה את הכרתה, פונתה על ידי כוחות ההצלה שהוזעקו אל הדירה, כשמצבה מוגדר קשה, תוך פעולות החייאה. בבית החולים נלחמו הרופאים על חייה בימים האחרונים, אך למרבה הצער, היום בצהרים לא נותר להם אלא  לקבוע את מותה.

אליהו רייכנברג, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, סיפר בצאת השבת: “מדובר בפעוטה שטבעה בגיגית עם חומרי ניקוי שהושארה מלאה בכניסת השבת בחדר האמבטיה. ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות, בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה, והיא פונתה לבית החולים שערי צדק במצב קשה אך יציב”.

בארגון ההצלה ציינו, כי “חשוב וראוי להפיק לקחים ממקרה מצער זה ולוודאות טרם כניסת שבת שאין אמבטיה או גיגית שעדיין מלאה במים, מה שעלול לגרום ח”ו למקרי טביעה של ילדים ופעוטות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות