הייקינד יוצא להגנת טראמפ: לומר שהוא אשם בגל האנטישמי זה שקר

חבר בית הנבחרים של מדינת ניו יורק מטעם המפלגה הדמוקרטית, יוצא להגנת הנשיא טראמפ - וטוען: "הרעיון שהנשיא הוא האחראי לחילול המצבות ועוד אירועים רבים אחרים שהיו בשבועות האחרונים - מגוחך"
נתן פרל
ב' אדר התשע"ז / 28.02.2017 13:00

הדמוקרטים בארצות הברית מנסים להדביק לנשיא ארה”ב דונלד טראמפ תווית אנטישמית ולהציגו כמי שאינו עושה מספיק למיגור המתקפות כנגד בתי קברות ומרכזים יהודיים.

מי שיוצא להגנתו של טראמפ הוא חבר בית הנבחרים במדינת ניו יורק, דב הייקינד, שלמרות היותו דמוקרט, החליט לצאת להגנת הנשיא הרפובליקני.

בשיחה עם ‘המבשר’ אמר הייקנד, כי זהו “שקר מוחלט”, כלשונו, להאשים את טראמפ במעשי החילול האחרונים בבתי קברות.”איני אומר שטראמפ נקי לגמרי במאת האחוזים, הוא יכול לעשות יותר וצריך לעשות יותר, כדי למגר את האנטישמיות הפושה. אולם לבוא ולומר עליו כי הוא אשם – זה שקר מוחלט”.

על חילול מאות המצבות בבתי הקברות היהודיים במיזורי ובפילדלפיה – אמר הייקינד: “הרעיון שהנשיא הוא האחראי לאירועים הללו ועוד רבים אחרים שהיו בשבועות האחרונים – מגוחך”.

לדבריו, “התקשורת בארה”ב הפכה אותו לשעיר לעזאזל ומטילה עליו את כל הרפש, בעוד שאישים אחרים שיש אפשרות שהם גורמים לגל האנטישמי הזה, אינם מוזכרים כלל וכלל בתקשורת”.

בדבריו מתח הייקינד ביקורת נוקבת על המפלגה הדמוקרטית, שהסכימה לבחירתו של קית אליסון כסגן יו”ר המפלגה, למרות שהוא ידוע כאנטי ישראלי מוצהר, שנודע בקשרים הדוקים עם מנהיג האסלאם הקיצוני לואיס פרחאן.

בנוסף, הוא היה בין הבודדים בקונגרס שתמך בדו”ח גולדסטון, והיה בין המתנגדים למימון כיפת ברזל. לאחרונה אף נחשפה הקלטה בה אליסון נשמע אומר: “מדיניות החוץ של ארה”ב במזרח התיכון מנוהלת על ידי מה שטוב או רע עבור מדינה של שבעה מיליון אנשים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות