עו”ד משה אויסדיטשר הכריז באירוע של ‘קהילת עדן’: “אני היום עדני…” • גלריה

20 שנה לפעילות מוסדות 'זכור ליעקב': בני הקהילה התכנסו לערב יוקרתי • הנחה: עודד מנשה • יו"ר האירוע: עו"ד משה יצחק אויסדיטשר • על הקטע המוזיקלי: הזמר מידד טסה ותזמורתו
אלי שוורץ • צילום יעקב כהן
א' אדר התשע"ז / 27.02.2017 17:17

במלאות 20 שנה לפעילות מוסדות ‘זכור ליעקב’ התכנסו אמש (ראשון) בני הקהילה לערב יוקרתי במלון לאונרדו סיטי טאוור, בראשות רב הקהילה הגאון רבי נתנאל זכריהו, ובהשתתפות ח”כ יגאל גואטה וסגן ראש העיר בני ברק אליהו דדון.

תחילה צפו המשתתפים בהקרנה מרגשת שגוללה את קורות דברי הימים של הקהילה – מתיאור החיים בעיר עדן מפי זקני העדה, הפרעות שחוו שם ועד העליה לארץ הקודש, ועד  פעילות המוסדות לאורך השנים בארץ ובלונדון – והכל בניצוחו ותחת שרביט הנהגתו של רב הקהילה.

יו”ר האירוע, עו”ד משה יצחק אויסדיטשר, תיאר את פגישתו הראשונה עם הרב והקשר שנוצר בעקבותיו. הוא סיפר כיצד הוקסם מאישיותו, והעיד שגם עורכי הדין החילוניים שבמשרדו החלו להניח תפילין אחרי שפגשו לראשונה ברב: “אמנם שורשיי נטועים בפולניה, אבל היום אני עדני…”

את המשא המרכזי נשא רב הקהילה הגר”נ זכריהו.

בדבריו חשף לראשונה בפני הציבור על שטח רחב ידיים שהוקצה בעיר בני ברק למוסדות ‘זכור ליעקב’, שם ייבנה בית המדרש וירוכזו כלל הפעילויות של הקהילה.

את הערב הנחה עודד מנשה, בעוד הקטע המוזיקלי הופקד בידיו של הזמר מידד טסה ותזמורתו.

צילום: יעקב כהן
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות