אחד האחים שהותקפו במסור בפריז משחזר: “ראיתי את אחי שותת דם”

אחרי שהותקפו באכזריות בידי מוסלמים בפרבר של פריז, שחזר אחד האחים היהודים את התקרית הקשה בשיחה עם חדשות 2: "האדם שהחזיק את המסור התכוון לחתוך אותי באזור הראש"
נתן פרל
ל' שבט התשע"ז / 26.02.2017 09:44

מוסלמים תקפו ביום שלישי שעבר באלימות שני אחים יהודים,  בני 29 ו-17, חובשי כיפה, בסן דני – פרבר של הבירה הצרפתית.

השניים אושפזו בבית החולים, לאחר שהתוקפים כמעט קטעו את אצבעו של אחד מהם עם מסור.

ביום שישי שחזר אחד האחים בשיחה עם חדשות 2, את האירוע הטראומתי והאלים, ממנו ניצלו השניים כמעט בנס.

“הוא (-התוקף) יצא מהרכב שלו ודפק על דלת בית הקפה”, סיפר האח בשיחה עם חבר מערכת ‘אולפן שישי’ עמנואל ברבי . “פתאום יצאו חמישה, שישה אנשים. הוא יצא עם מסור”.

“אמרתי לאחי: ‘צריך ללכת מפה’. צעקתי: ‘מהר, מהר, הולכים!’. הוא (-התוקף) חתך אותי ביד עם המסור. חבר שלו הצמיד אותי לרצפה. רציתי להתרומם כדי לגונן על אחי הקטן, אבל הבעיה היא ששני אנשים נוספים תפסי לי את הידיים, הרביצו לי בפנים ובצלעות”.

הפצוע הוסיף וסיפר: “האדם שהחזיק את המסור התכוון לחתוך אותי באזור הראש. מזל שאחי הקטן היה זריז והגיע בריצה כדי לקפוץ עליו ולפרוק אותו מנשקו. האדם עם המסור הספיק לקחת אותו בחזרה, ובתוך כך פגע באחי ביד. הוא רצה להרוג אותנו. בפשטות. ראיתי את אחי שותת דם. גם היד שלי שתתה דם. הכתף של אחי יצאה מהמקום, והוא אמר לי: ‘כואב לי, כואב לי מאוד, קח אותי מהר לבית החולים'”.

כפי שדווח בחרדים10, שני האחים נסעו ברכב ועצרו ברמזור אדום. התוקפים שישבו ברכב סמוך החלו לקרוא לעברם קריאות אנטישמיות – שכללו גם את המשפט: “יהודים מלוכלכים – אתה הולכים למות”.

החשודים המשיכו להתגרות באחים, גרמו להם לסטות מהכביש הראשי ולעצור עם רכבם בצד הדרך ברחוב צדדי, וכשיצאו ממנו תקפו אותם באלימות. לדברי האחים, כמה אנשים שהגיחו מבר נרגילות סמוך, הקיפו אותם.

לאחר מכן, התוקפים התחילו לבעוט בהם ולהכות אותם באגרופים, בעודם מאיימים כי ירצחו אותם אם ינסו לברוח.

אביהם של השניים הוא אחד ממנהיגי הקהילה היהודית באזור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות