“מפריע שאני פופולארי, הבנתי” • צפו בעימות בין ליצמן למראיינת

שר הבריאות הודה בריאיון שהעניק ל'חדשות סוף השבוע' בערוץ 2 כי לא יכול היה לצפות בתמונות הקשות של תחקיר ההתעללות בקשישים, רמז כי בעלי תפקידים במשרדו ישלמו מחיר, וסיפר כי גם המשטרה מעורבת בחקירה • הראיון לכל אורכו היה רצוף עימותים עם המראיינת דנה וייס • צפו
נחמן גור
ל' שבט התשע"ז / 25.02.2017 23:00

בשבוע שעבר סערה המדינה בעקבות תחקיר ששודר ב’חדשות סוף השבוע’ של חדשות 2 – ובו תיעוד מזעזע של התעללות בקשישים בבית האבות ‘נאות כיפת הזהב’ בחיפה.

הערב (מוצאי שבת)  שר הבריאות יעקב ליצמן, העניק ראיון לדנה וייס מערוץ 2, במהלכו אמר  כי המשטרה כבר החלה לחקור את הכשלים במשרדו, אך מצד שני הוא אינו חש כי הוא צריך להתנצל באופן אישי על האירוע.

השר הודה: “מה שקרה זה נורא ואיום ואנחנו, כמשרד הבריאות, צריכים לבקש סליחה.לא יכולתי לראות את התמונות האלה”, הוא אמר – אך מיד מעומת עם תמונות מתוך הכתבה: “זה מאוד רגשי וקשה לי לראות את זה. עם כל הכבוד, זה לא העניין אם אני כן אראה או לא. צריך לטפל בבעיה. אני לא ארפה מהנושא הזה לדקה אחת”.

שר הבריאות נשאל האם בעקבות הסערה שעורר התחקיר – הוא אמור להתפטר?

על כך השיב: “זה לא המצב. שר צריך לעבוד ואני שר אחראי. צריך לטפל בבעיה ואני לא מתנער מאחריות. אני עושה בדק בית ואשנה את המצב. יש דברים שצריך לתקן? נתקן. אני מברך על התחקיר הזה. הייתה כאן פאשלה”, הודה, “קרה דבר שלא צריך לקרות. אנחנו נבדוק את עצמנו”.

“לדעתי הרבה כיסאות במשרד הבריאות כבר רועדים”, אמר ליצמן. “היה כאן מישהו שפישל. עשינו כמה דברים והבהרנו כל מיני דברים לאנשים כדי להראות שישנה בעיה. הבהרנו את זה גם למשטרה ואני בטוח שזה יעזור”.

במהלך כל הראיון התנהל עימות בין המראיינת לשר, שהגיע לשיא כאשר המראיינת הזכירה את הפופולריות של השר .

צפו בראיון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דנה וייס בראיון עם השר ליצמן
    27/02/2017 00:28
    שולי
  1. בושה לדנה וייס ראיון מלא שנאה היכן הדרך ארץ שלך פשוט גילית את פרצופך האמיתי אין דרך אחרת לראיין? אפשר להבין שהנושא כואב אבל להגיע לרמה כזו פשוט מזעזע