מוישה אבוטבול תקף: “צמא דם, מה קרה, נפל טיל על בית שמש?” • צפו

עימות חריף התפתח אמש במליאת מועצת עיריית בית שמש בין ראש העיר לריצ'רד פרס מהעבודה - שתקף את אבוטבול על מינוי בניגוד לתקנות • אבוטבול התייחס גם למתקפה נגדו על שנעדר מאירוע זיכרון לזכר הנרצחות בנהריים - והטיח: "חוץ מלנגח מה עשית. אתה צמא דם, תתבייש לך!"
אלי רובין
כ"ח שבט התשע"ז / 24.02.2017 11:30

עימות סוער במליאת מועצת עירית בית שמש: בישיבת מועצת העיר שהתקיימה אמש (ליל שישי) תקף ריצ’ארד פרס, נציג ‘העבודה’ ומשרידי האופוזיציה האחרונים בעירייה, את ראש העיר מוישה אבוטבול על בעת שהותו במסע שורשים במרוקו, בחר ממלא מקומו הרשמי מאיר בלעיש – ממפלגת צעירים מקומית – אף הוא לנפוש בחו”ל, מה שהוביל את ראש העיר למנות את סגנו שמואל גרינברג מדגל התורה לראש העיר, למספר ימים.

פרס תקף את אבוטבול על כך שההצבעה על המינוי הזמני הייתה טלפונית – ומנוגדת לתקנות משרד הפנים.

בתגובה, קרא אבוטבול לגרינברג שיבטל את כל החתימות שחתם באותם ימים בהם כיהן כראש עיר.

אבוטבול תקף את פרס: “צמא דם שכמוך, מה קרה, נפל טיל על בית שמש באותם ימים?”

אבוטבול החליט לסגור חשבון עד הסוף ותקף את פרס גם על כך, שלדבריו, רקד על דמו, לאחר שנעדר מהאירוע לזכרם של שבעת הנרצחות הי”ד מבית שמש – (שנרצחו לפני כעשרים שנה בנהריים שבגבול ישראל-ירדן, על ידי חייל ירדני – א.ר.), אשר התקיים בנהריים, בעת שהייתו בחו”ל.

“ריצ’ארד”, אמר אבוטבול, “איך רקדת על הדם שלא הגעתי לנהריים. תתבייש לך. קצת בושה. עשרים שנה אני מלווה את המשפחות האלה, אתה איפה היית? בבית ברל הסתובבת, במקום לבוא. אני נתתי שם לשכונה על שמם – ‘פסגות השבע’, מה אתה עשית?”

אבוטבול סיים: “חוץ מלנגח מה עשית. אתה צמא דם, תתבייש לך!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה גדול!!!
    26/02/2017 08:46
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אבוטבול מכניס, כמו שרק הוא יודע…