לחימה לילית, משימות משתנות • צפו: ‘גולני’ התאמנו ברמת הגולן

כוחות חטיבת גולני התאמנו כתף אל כתף עם כוחות שריון והנדסה של עוצבת ״ברק״, כוחות ארטילריה של עוצבת ״גולן״, כוחות חיל אוויר וכוחות מיוחדים • מח״ט גולני סיכם את התרגיל: "כלל הלוחמים והחיילים הוכיחו אחריות אישית, מקצוענות וחתירה למצוינות״
חיים טוויל
כ"ז שבט התשע"ז / 23.02.2017 18:15

חטיבת גולני קיימה השבוע תרגיל חטיבתי ברמת הגולן, במסגרתו התאמנו הלוחמים במתאר צפוני, לחימה לילית, תפקוד תוך משימות משתנות, התמודדות עם איום ארטילרי ופעילות על גבי כלי רק״ם ובעיקרם הנמ״ר – נגמ”ש המרכבה.

בתרגיל התאמנו כוחות חטיבת גולני כתף אל כתף עם כוחות שריון והנדסה של עוצבת ״ברק״, כוחות ארטילריה של עוצבת ״גולן״, כוחות חיל אוויר וכוחות מיוחדים, במטרה לתרגל את שיתופי הפעולה בין הכוחות בשדה הקרב.

ביום שלישי  האחרון ביקרו בתרגיל שר הביטחון אביגדור ליברמן, והרמטכ”ל רב-אלוף גדי איזנקוט, בליווי מפקד פיקוד הצפון, אלוף אביב כוכבי. במהלך הביקור צפו שר הביטחון וראש המטה הכללי בתרגיל באש חיה המביא לידי ביטוי את עוצמתו של הצק״ח (צוות הקרב החטיבתי) בעידן הנוכחי.

מח״ט גולני, אל״ם שלומי בינדר, אמר כי ״החטיבה נמצאת בסיומו של תרח״ט משמעותי בו היא תרגלה את ייעודה. התרח״ט שמאחורינו היה מאתגר ומורכב והפך כל אחד מהגורמים המשתתפים לגורם משמעותי בהתנהלותו. כלל הלוחמים והחיילים הוכיחו אחריות אישית, מקצוענות וחתירה למצוינות״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות