חג פורים בפתח: שמעתם על צבעי קירות ‘מחופשים’? • החור של הגרוש

בחג פורים יש כמה מנהגים - כשהבולט בהם אצל הילדים הוא להתחפש • לרגל החג, BG paint מותג הצבע מקבוצת אשטרום, מתחבר לאווירת הפורים ומציג צבעים ושיטות צביעה ש"יחפשו" את קירות הבית • אינפורמטיבי
תמי גיל
כ"ז שבט התשע"ז / 23.02.2017 15:20

צרכבא לכם להפוך את אחד הקירות בבית לפורימי? הנה כמה רעיונות:

תחפושת תמונות –ליצירת אשליה של תמונות ממוסגרות על הקיר, ניתן לצבוע את הקיר בגוון אחיד ודומיננטי, ולשרטט מלבנים זהים בגוון אחיד, אך שונה מהרקע. התוצאה שמתקבלת היא מסגרות בולטות לתמונה.

תחפושת שמיים – ניתן ליצור עיצוב של שמיים, ים, שדה פרחים או כל מה שתבחרו באמצעות שבלונות וצבעים מגוונים. צובעים את הקיר מהפנלים ועד קו התקרה (לא כולל) בצבע אחיד, תכלת למשל, ובאמצעות שבלונות צובעים את הדוגמא בצבע שונה שיבליט את הדוגמא שנרצה ליצור.

תחפושת בטון – אם אתם רוצים ליצור אשליה שהקיר אינו צבוע בצבע רגיל, אלא בדמוי בטון, ניתן לצבוע את הקיר במשיכות לא אחידות ובגוון אפור מעורבב עם לבן. אפשר גם לצבוע באמצעות שליכט גמיש וליצור מרקם מחוספס.

תחפושת קרשיי עץ – באמצעות טכניקת צביעה, ניתן להכניס עניין לקיר וליצור אפקט של עץ/ פרקט. צובעים את הקיר בצבע אחיד ובאמצעות מרית גמישה  או חתיכה של חומר כמו “מפל”, יוצרים פסים שחורים על ידי משיכת מכחול באופן דק ולא אחיד. קיימים גם רולרים מיוחדים בחנויות “עשה זאת בעצמך” שמדמים טקסטורה של עץ.

מוזמנים להכניס גם את הבית שלכם לאווירת חג הפורים ו”לחפש” את הקירות במגוון רעיונות מקוריים.

מחיר: החל מ-90 ש”ח (5 ליטר)

nir azmon 2

nir azmon 3

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות