ג’ודי שלום ניר מוזס: למה בעלי פרש מהפוליטיקה? יש סיבה אחת בלבד

אשת התקשורת ג'ודי שלום ניר מוזס מספרת מדוע בעלה פרש מהפוליטיקה, האם ישוב חזרה אל החיים הפוליטיים, על חקירת 'תיק 2000' של נתניהו, והאם היא תתמודד לכנסת - ובאיזו מפלגה • ומה היא תעשה אם היא תהיה ראש ממשלה?
אבי כץ
כ"ב שבט התשע"ז / 18.02.2017 21:06

אשת התקשורת ג’ודי שלום ניר מוזס, התארחה באירוע ‘שבתרבות’ במבשרת ציון, והנפיקה התבטאות ראשונה לאחר פרישת בעלה, שר הפנים סילבן שלום, מהחיים הפוליטיים.

“הליכוד אחרי ביבי – יחזור להיות מפלגה נהדרת”, אמרה ג’ודי. “למה בעלי סילבן שלום פרש מהפוליטיקה? סיבה אחת בלבד: בעלי רצה להיות ראש ממשלה ועם ביבי נתניהו זה לא יכול לקרות. נקודה”.

מוזס שלום הוסיפה: “סילבן לא יחזור לפוליטיקה, הוא לא רואה חדשות, הוא לא קורא עיתונים, התחתנתי עם בנאדם מאוד לחוץ, והיום הוא עושה עסקים והוא מחייך ורגוע”.

על חקירת תיק 2000 של נתניהו-נוני מוזס אמרה: “אח שלי, נוני מוזס, ניסה בסך הכל להציל את העסק שלו. כל אחד היה עושה את זה. כשיש לך מישהו שמנסה להרוג לך את העסק – אתה מנסה להציל אותו”.

לדבריה, “הכי עצוב לי שביבי הקליט אותו ואת נוני כדי להשמיע לשרה אשתו, כדי שהיא לא תחשוב שהוא ונוני נהיו חברים. מי מקליט את עצמו? שרה רצתה להצטרף לשיחות עם נוני וזה לא יצא, לכן הוקלטה השיחה”.

מוזס שלום הצהירה: “אני שוקלת להתמודד לכנסת, אבל עוד לא קיבלתי החלטה. הרבה פונים אלי. לא בטוח שארוץ במסגרת הליכוד. אם אני אהיה ראש הממשלה, אנשים כמו חנין זועבי לא יהיו בכנסת, מפלגות שתהיינה נגד חיילי צה”ל אסור שישבו בכנסת, גם לאסירים הביטחוניים צריכים להפסיק את הקייטנות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה בעלי פרש מהפוליטיקה? יש סיבה אחת בלבד
    19/02/2017 16:33
    David Ben David
  1. את טועה בגדול, בעלך, השר הפנים סילבן שלום, .הוא לא רצה לשמוע, הוא חשב שהוא גיבור וסירב פקודות,, כמו בעלך הראשן ניר ז”ל. תשאלי את בעלך סילבן האם אני צודק או לא. 336699