המצלמה ב’שיבא’ חשפה: ההורים החרדים מתעללים בבנם בן ה-4.5

זוג הורים חרדים מהעיר חרדית במרכז נעצרו בשבת בחשד שגרמו פגיעה קשה לבנם בן ה-4.5, הסובל מניוון שרירים, שהובילה לאשפוזו בבית החולים תל השומר • הרופאים חשדו כי ההורים פוגעים בילד, ויחד עם המשטרה הציבו מצלמה נסתרת - בה תועד האב תוקף את בנו, והאם מנסה להרעילו • מעצרם הוארך
חיים טוויל
כ"ב שבט התשע"ז / 18.02.2017 19:03

חשד להתעללות קשה: זוג הורים חרדים, בשנות ה- 30 לחייהם, תושבי עיר חרדית במרכז, נעצרו היום (שבת) בחשד שגרמו לבנם בן ה-4.5 הסובל מניוון שרירים פגיעה קשה, שהובילה לאשפוזו בבית החולים על שם ‘שיבא’ בתל השומר.

הפעוט, שאושפז בחודשים האחרונים שוב ושוב, פונה בשבוע שעבר לבית החולים במצב קשה. אלא שלמרות הטיפול שקיבל הילד, מצבו הרפואי התדרדר והשתנה, באופן שגרם לצוות הרפואי לחשוד כי אחד ההורים פוגע בילד בכוונה וסובל ככל הנראה מ”תסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח” – כלומר, שהאם מאשפזת את בנה כדי לקבל אמפתיה מסביבתה.

הרופאים פנו למשטרה, הציגו את החשד, ויחד הציבו מצלמה נסתרת בחדר בו אושפז הילד.

במצלמה תועד, לכאורה, האב תוקף את בנו ומבצע מעשה חמור, בעוד האם מחדירה לו חומר מסויים לתוך האינפוזיה, בלי המלצת רופאים.

השוטרים, שניהלו חקירה סמויה בנושא, עצרו היום לפנות בוקר את ההורים. הפעוט, שעדיין מאושפז בבית החולים, הועבר לטיפול גורמי הרווחה.

מהמשטרה נמסר כי ההורים, הובאו הערב לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב – חשודים בשורת עבירות: קשירת קשר לביצוע פשע, התעללות של מעשים חמורים, התעללות פיזית וגרימת חבלה חמורה לחסר ישע.

בית המשפט האריך את מעצרם של ההורים ב-4-5 ימים.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר: “ערנות ומקצועיות של הצוות המטפל בילד המאושפז בבית החולים ספרא לילדים במרכז הרפואי שיבא בתל השומר, הביאה אותם לחשוד כי ההורים הם האחראים למצבו הרפואי של הילד.

“מתוך דאגה לשלום הילד נעשתה פניה של בית החולים למשטרת ישראל. שיתוף הפעולה עם המשטרה הביא למעצרם של הזוג. המקרה דווח למשרד הבריאות. הילד הועבר לטיפול גורמי הרווחה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האם המרעיבה 2... כותרות בומבסטיות שאין מאחוריהם כלום !!!!
    18/02/2017 19:39
    שלמה
  1. חרדים 10 בשירות האיוולת

  2. זעזוע עמוק כך שונה הטיעון נגד ההורים
    18/02/2017 23:23
    אריה
  3. מנהל מחלקת ילדים בראיון יש דברים בלתי מוסברים שההורים לא נתנו הסבר למה הילד חולה פעם אחרי פעם וגם בעבדה יש ערכים משונים לכן עירבנו משטרה ועובדת סוציאלית
    פתאום לא מופיעים מצלמות שרואים בהם את ההורים מתעללים מדובר בחשד בלבד

  4. מה הקשר בין הסיפור לזהותם החרדית?! משה טויל תתבייש לך!
    21/02/2017 03:43
    אלי
  5. אתה גורם לשנאה נוראה ומיותרת. בושה שאתר חרדי מעסיק כתב/עורך כזה.