אלי לוי עובר מחדשות 10 למערך החדשות של ערוץ 20

לוי משמש מאז 2009 כתב בחדשות 10 • יסקר בערוץ 20 את תחום המשטרה, הפלילים ואת אזור הצפון • מהדורת החדשות של ערוץ 20 צפויה לעלות בחודשים הקרובים
אבי כץ
ט"ז שבט התשע"ז / 12.02.2017 11:25

אלי לוי, בן 41, מצטרף לערוץ 20 ככתב לענייני משטרה ופלילים – במערך החדשות החדש של הערוץ, שיעלה בחודשים הקרובים. במקביל יסקר את אזור הצפון.

לוי משמש בשבע השנים האחרונות ככתב לענייני חיפה והצפון בחדשות 10. במקביל מגיש לוי את תוכנית הרדיו השבועית ‘זירה חופשית’ ברדיו חיפה יחד עם יוסי מזרחי, אותה ימשיך להגיש.

לוי החל את דרכו המקצועית עם שחרורו מצה”ל, אז החל לעבוד כעיתונאי ברשת שוקן בצפון הארץ. בהמשך שימש כתב בחדשות המקומיות בכבלים, ברדיו חיפה וכן סיקר את אזור הצפון עבור מעריב ו- NRG.

לאורך השנים סיקר לוי את יציאת צה”ל מלבנון, מהומות אוקטובר 2000, מאבק משפחת שליט עד השבתו של גלעד, מלחמת לבנון השנייה, צוק איתן, אסון השריפה בכרמל ועוד.

לוי אף שימש בעבר כדובר עיריית נשר.

על סיקור מלחמת לבנון השנייה זכה לוי בפרס על שם העיתונאי מרק ביאנו לשנת 2006. בשנת 2009 קיבל פרס מיוחד של עמותות החסד על סדרת כתבות העוסקת במצוקתם של ניצולי השואה והקשישים באזור חיפה. בנובמבר האחרון זכה בפרס תוכנית האקטואליה הטובה ביותר לשנת 2016 בכנס אילת לעיתונות, על הגשת ‘זירה חופשית’ ברדיו חיפה.

בשבוע שעבר הצטרף למערך החדשות החדש של ערוץ 20 נועם אמיר, אשר יהיה הכתב לענייני צבא וביטחון. אמיר סיקר בשנים האחרונות את התחום עבור מעריב.

אלי לוי: “שמח ונרגש להצטרף לערוץ 20. אני מאמין שערוץ 20 מביא איתו קול חדש שטרם נשמע בזירת החדשות הישראלית. אני פוגש כאן, בערוץ 20, אנשי תקשורת וטלוויזיה שחזונם תואם לערכים עליהם גדלתי.

“בונים כאן משהו ייחודי המדבר לציבור הישראלי, ערכיו ואמונותיו. חשוב לי בהזדמנות זו להודות למנהלי בערוץ 10 ובראשם ליוסי ורשבסקי, גולן יוכפז, אמנון ברקאי וברוך שי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות