ישי על ‘פסטיבל הבצל’ של דרעי: “הטריקים והתרגילים האלה ידועים”

יו"ר מפלגת יחד, שספג היום התקפות מצד ח"כי ש"ס - תוקף שוב את דרעי: "לא צריך קליפ של בצל כדי לדעת שהאמת לא נר לרגליו" • "כואב לי ממש שש"ס בראשותו מתרסקת והציבור מבין את התרגילים והמהלכים"
נחמן גור
י"ב שבט התשע"ז / 08.02.2017 18:38

יו”ר מפלגת יחד, אלי ישי, הגיב היום (רביעי) בראיון לערוץ 7 על פינוי עמונה, חוק ההסדרה וגם על ‘סרטון הבצל’ של השר אריה דרעי.

אחרי שהותקף היום מצד ח”כי ש”ס – ובראשם יגאל גואטה – מגיב  אלי ישי במתקפה משלו על אריה דרעי: “אני לא מתכוון להשתתף בפסטיבל הבצל, אבל אני לא צריך קליפ של בצל כדי לדעת שהאמת לא נר לרגליו.

“לצערי הרב, הטריקים והתרגילים האלה ידועים. זה מתחיל באוסלו, איך שהוא נתן לזה לעבור, ועכשיו המחווה לרפורמים בכותל, והפעלת מתחם התחנה בירושלים בשבת, לכאורה תמורת הטבה נדל”נית”.

ישי הוסיף: “התרגילים הללו וההתנהגות הזאת וכל ההבטחות שלו לציבור שלא מתקיימות – מע”מ אפס על מוצרי יסוד וקצבאות הילדים – אלו דברים מאוד קשים וחמורים.

“כואב לי ממש שש”ס בראשותו מתרסקת והציבור מבין את התרגילים והמהלכים. הנזקים הגדולים שהוא גורם לתנועה הקדושה הם קשים ביותר וחמורים מאוד”.

על פינוי אמר: “אני הייתי מבקש ממרן הרב מזוז לפרוש מהקואליציה. לא יכול להיות מצב שיפנו. אני פרשתי בזמנו ממשלת ברק כשהוא היה על כבש המטוס בדרכו לקמפ דיוויד. צריך להיות מסר ברור: לא עוד. אין יותר פינוי יהודים מבתיהם”.

על חוק ההסדרה אמר יו”ר יחד: “אני מאוד מקווה שבג”ץ לא יפסול אותו, אבל אני שומע יותר ויותר קולות שאומרים שהוא ייפסל. לדעתי צריך לחוקק חוק שבג”ץ לא יוכל לפסול אותו – לפיו בית המשפט לא יכול לדון בתביעת קרקעות, אלא אם כן מדובר בבעל הקרקע עצמו שעותר.

“יש הרבה בעלי קרקעות שהיו רוצים שהקרקע תמכר, כי עכשיו זו אדמה חרוכה והם היו יכולים לקבל מיליונים”.

ישי  טוען עוד, כי “צריך להפקיע קרקעות כמו שמפקיעים לטובת כבישים. נותנים לבדואים עשרות אלפי דונמים, אפילו חייל משוחרר לא מקבל מה שמקבל פה כל בדואי. צריך לעצור את הביזיון הזה”.

על איומי השמאל כי חוק ההסדרה יביא להרשעת בכירים ישראלים בבית המשפט בהאג מגיב יו”ר יחד בביטול. “כל הזמן מהלכים עלינו אימים ומסבירים לנו על האג. זה עוד לא קרה וזה גם לא יקרה. אנחנו צריכים לדאוג לאזרחי מדינת ישראל, לאמת שלנו, לזעקה הכואבת של המתיישבים. לא למה יאמרו עלינו בהאג. אנחנו נבחרי ציבור ונעמוד מול האג אם צריך”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תאכל את הלב ותתפוצץ מול ההצלחה של אריה
    08/02/2017 20:17
    קובי
  1. תאכל את הלב ותתפוצץ מול ההצלחה של אריה

  2. כל מילה זהב. אבל המשוחדים והתמימים ימשיכו ללכת אחריו.
    08/02/2017 21:39
    תלמיד מרן
  3. אלא שכל בחירות ירדו עוד שניים שלושה מנדטים, עד שיאמרו שס זו אגדה

  4. אלי ישי בבחירות הבאות אני מצביע רק לךךךך עם כל המשפחה שלי
    26/02/2017 14:49
    מוישי
  5. אוהב אותך מאודדד מרן אהב אותך