“מול מנגנון ענק ומפוצץ בכסף”: שלי יחימוביץ’ תתמודד על ההסתדרות

חברת הכנסת מהמחנה הציוני הודיעה על התמודדותה, באמצעות סיעתו בהסתדרות של עמיתה למפלגה ח"כ איתן כבל: "נעשו ניסיונות כוחניים, כמו מ'בית הקלפים', כדי למנוע מאצנו את ההתמודדות" • "זו לא תהיה התמודדות פשוטה, והיא תיעשה בידיים חשופות ובלי אמצעים כספיים" • מפלגת העבודה תומכת בניסנקורן
נחמן גור
ט' שבט התשע"ז / 05.02.2017 14:20

ח”כ שלי יחימוביץ’ מהמחנה הציוני הודיעה בצהריים (ראשון) כי תתמודד על ראשות ההסתדרות מול היו”ר המכהן, אבי ניסנקורן.

יחימוביץ’ הודיעה על ההחלטה, לאחר שהבוקר נחתם הסכם בינה ובין יו”ר ועדת הכלכלה, ח”כ איתן כבל, לפיו תתמודד על התפקיד מטעם סיעתו בהסתדרות.

אחרי חתימת ההסכם כתבה יחימוביץ’ בדף הפייסבוק שלה:

“החלטתי להתמודד על כהונת יו”ר ההסתדרות, ואני מבקשת מכם, נשים וגברים מכל קצוות הקשת הפוליטית, להעניק לי את הזכות להנהיג את הארגון הזה ולחולל בו מהפך. להפוך את הגוף הזה, שאני מאמינה בחשיבותו בכל לבי, לראש חץ חברתי רב עוצמה, אמיץ, נקי כפיים, ודמוקרטי באמת. למען תיקונו של עולם העבודה, למען הזכות הכל כך פשוטה ובסיסית להתפרנס בכבוד ולחיות בכבוד, למען החברה הישראלית כולה.

אני מבקשת להודות, מעומק הלב, לחברי ולמי שיהיה מעתה שותפי לדרך – ח”כ איתן כבל, יו”ר ועדת הכלכלה של הכנסת, שהעמיד לרשותי, ברוחב לב ובנכונות ומתוך אמונה – את סיעתו בהסתדרות, הנושאת את השם המדויק ‘בית חברתי’. שמחה על השותפות הזאת”.

יחימוביץ הוסיפה: “הבוקר, אחרי כמה ימים לא פשוטים שבהם נעשו נסיונות כוחניים שכמו נלקחו מ’בית הקלפים’ למנוע מאתנו התמודדות, כדי להתחמק מבחירות דמוקרטיות, נחתם ביני ובין איתן ההסכם, ואנחנו יוצאים לדרך.

לדבריה, “הסיכויים שלי לנצח נבדקו ביסודיות, והם גבוהים מאוד. אבל זו לא תהיה התמודדות פשוטה, והיא תיעשה בידיים חשופות ובלי אמצעים כספיים אל מול מנגנון ענק ומפוצץ בכסף”.

מזכ”ל מפלגת העבודה, ערן חרמוני, בהתייחסות לבחירות הצפויות על ראשות ההסתדרות: “מפלגת העבודה עומדת לצידו של יו”ר ההסתדרות אבי ניסנקורן בבחירות לראשות ההסתדרות.

אבי ניסנקורן הוכיח כי תחת הנהגתו, ההסתדרות פועלת כתנועה חברתית למופת, המובילה מאבקים חברתיים וסוציאל דמוקרטים ראשונים במעלה, העומדים בבסיס ערכי מפלגת העבודה, ביניהם: העלאת שכר המינימום, קליטה והעסקה ישירה של עובדי קבלן, קידום תעסוקת אנשים עם מוגבלות, הצלת הביטוח הסיעודי ועוד.

מפלגת העבודה, בתמיכתו של יו”ר מפלגת העבודה יצחק (בוז’י) הרצוג, תפעל על זרועותיה השונות לניצחונו בבחירות, בהתאם להסכם שנחתם עם סיעת העבודה בהסתדרות, המייצגת את מפלגת העבודה, וכן בהתאם להחלטה שהתקבלה בוועידת הסיעה בהסתדרות כבר לפני כשנה.

בהתאם לכך, הנחיתי את הגורמים הרלוונטים במפלגת העבודה לפעול בשיתוף סיעת העבודה בהסתדרות, להקמת מטה בחירות מטעמנו לתמיכה בבחירתו של ניסנקורן לכהונה נוספת בראשות ההסתדרות.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות