נתניהו: “התקשורת מגוייסת לציד בולשביקי נגדי. מייצרים פייק ניוז”

נתניהו תוקף את כלי התקשורת: "לוחצים על היועמ"ש שיגיש כתב אישום נגדי בכל מחיר. לא היה דבר כזה בתולדות המדינה" • "ערב-ערב הם מייצרים 'פייק ניוז'. ולמה הם עושים זאת? כי מקום המדינה השמאל שולט בתקשורת. אני ראש הממשלה הראשון מהימין שמנסה לשנות זאת" • צפו
נחמן גור
ג' שבט התשע"ז / 30.01.2017 16:40

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף בצהריים (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת את כלי התקשורת וטען כי הם מפעילים לחץ על היועמ”ש כדי שיגיש נגדו כתב אישום.

“אותי זה לא מפתיע”, אמר ראש הממשלה. “התקשורת השמאלנית מגוייסת למסע ציד בולשביקי, שטיפת מוח ורצח אופי נגדי ונגד משפחתי. זה קורה יום-יום וערב-ערב. הם מייצרים עלינו מבול, אין מילה אחרת, של חדשות מזוייפות – מה שקוראים ‘פייק ניוז’.

“הם מפעילים לחץ בלתי פוסק על היועמ”ש ועל גורפי האכיפה כדי שיגישו כתב אישום נגדי בכל מחיר. לא היה דבר כזה בתולדות המדינה. ספק אם היה דבר כזה בתולדות המדינות הדמוקרטיות. ולמה הם עושים זאת? כי מאז קום המדינה, השמאל שולט בתקשורת ובמוקדי כוח אחרים באופן בלתי דמוקרטי”.

נתניהו הוסיף: “אני ראש הממשלה הראשון מן הימין שמנסה לשנות זאת, מעז לנסות לשנות זאת. ולכן הם עושים כל מה שהם יכולים לעשות כדי להיפטר ממני ועל ידי כך להנציח את המשך שליטת השמאל במוקדי הכוח, בניגוד לרצון הבוחרים שהם רובם ימנים. לא ניתן להם, הם לא יצליחו בזה”.

ראש הממשלה המשיך ותקף את כלי התקשורת גם על רקע הציוץ שפרסם בטוויטר, בו כתב כי הנשיא טראמפ צודק כשהוא אומר שהחומה בגבול מצרים בלמה את ההסתננות לישראל.

“הנשיא טראמפ שיבח את הגדר שנבנתה בהנחייתי בגבולנו עם מצרים. הוא אמר שהיא בלמה כמעט כליל את ההסתננות הבלתי חוקית לישראל. ואני אמרתי בתגובה שהוא צודק. ובתגובה לדבריי הוא עשה ריטוויט לאותם דברים שאמרתי. פרשנים עשו מזה תיל-תילים  בתקשורת.

”אלה אותם פרשנים שאמרו קודם לכן שהייתי צריך לוותר על נכסים ביטחוניים ראשונים במעלה של ישראל למען יחסים טובים עם הנשיא הקודם שהיה בבית הלבן – ועכשיו הם אומרים: פגעת במקסיקו, הרסת את היחסים איתם.

“מי בכלל התייחס למקסיקו? היו לנו יחסים טובים איתם, יהיו לנו. גם כשיש לנו ויכוחים אמיתיים ולא מדומים, כמו ההצבעה שלהם באונסק”ו”, הזכיר נתניהו.

“אבל מה שההתמקדות התקשורתית כרגע עושה זה להסית את הדעת מהדבר העיקרי – וזה ההצלחה הפנטסטית של הגדר שבנינו בדרום בבלימת ההסתננות, הצלחה שכל העולם ובראשם נשיא ארה”ב מכירים בה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות