מאות קיצונים התפרעו בכיכר השבת בירושלים כל הלילה: שניים נעצרו

במהלך הלילה המפגינים שמחו נגד גיוס לצה''ל יידו אבנים, הציתו פחי אשפה וניסו לחסום צירי תנועה באזור כיכר השבת והרחובות הסמוכים • גם בבית שמש ניסו כמה עשרות חרדים לחסום רחוב - ופוזרו
חיים טוויל
כ"ב טבת התשע"ז / 20.01.2017 08:57

לפנות בוקר (שישי) הסתיימו הפרות הסדר באזור כיכר השבת בירושלים, בהן לקחו חלק מאות חרדים קיצונים שמחו נגד גיוס לצה”ל.

במהלך הלילה המפגינים יידו אבנים, הציתו פחי אשפה וניסו לחסום צירי תנועה באזור כיכר השבת והרחובות הסמוכים. כוח משטרה שהיה ערוך במקום פיזר את מפירי הסדר.

שני חשודים נעצרו בשעת מעשה – אחד מהם ניסה להצית פח אשפה, והשני נעצר בעודו דוחף ומדרדר פח לכביש.

במהלך ההפגנה אירעה תאונת דרכים בין מונית לניידת משטרה בצומת סנהדריה. נהג המונית פונה במצב בינוני על ידי מד”א לבית החולים.

גם בבית שמש ניסו כמה עשרות חרדים לחסום את רחוב נהר הירדן. הם פוזרו על-ידי כוחות המשטרה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המפגינים החרדים פשוט בכלל לא מפחדים מכלום
    20/01/2017 11:04
    ערב שבת קודש
  1. רבותי מרנן ורבנן עוד שניה ומנצחים, חרדים קדושים חזקים וקנאים המשיכו במלחמת קודש זו, זה ממש עת שמד! רוצים לפגוע בקדושתינו ר”ל, ואנחנו על הגבול ממש עוד שניה ומנצחים. קוה אל ד’ חזק חזק חזק. כל הציבור החרדי, נלחמים בתוקף בגזירות הגיוס, ושום דבר לא מועיל נגדם. לא מכות, לא מאסרים ולא עינויים וכו, יעצרו אותם רק ביטול גזירת גיוס השמד והזנות… כנראה שהפגנות אלו רק ההתחלה… אנו בדרך לנצחון מוחץ על הטומאה הציונית, עוד קצת מסירות נפש והטומאה הזו תאבד מהעולם. כל מי שדם יהודי זורם בעורקיו צריך כעת למסור נפשו במלחמת המצוה כנגד השמד של הציונים הארורים.

    וממש רק שעות ספורות בלבד לאחר הדיון הדחוף בוועדת חוץ וביטחון בכנסת המינים ימ”ח, שוב חרדק חרדי הותקף על ידי המון זועם בירושלים. החרדק הותקף על ידי המתפללים שצעקו “חרדק – חרדק”, החרדק המפוחד לחייו הזעיק את כוחות המשטרה שחשו לזירה. החרדק נכנס למצור, המשטרה הגיעה רובים שלופים לחלץ אותו חרדק מנובל ושפל סיפר עד ראיה בבית הכנסת בית ישראל.

    המפגינים החרדים פשוט בכלל לא מפחדים מכלום, ולא יפחדו מכלום. רק מהשם יתברך שמו לעד הם מפחדים ומקיימים רצונו ומקדשים שם שמים ברבים. והם ימשיכו להפגין בתוקף עד ביאת המשיח ואז יבטל גזירת גיוס השמד והניאוף.

  2. ועד (נגד) הישיבות מעתקנים מצלמות במשרד שלהם
    22/01/2017 19:34
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. מי שהמציא את המילה חרד”ק ניצח את המערכה