האם בשנת 2022 יבא המשיח? לפי התפוצצות הכוכבים התשובה כן

בעוד 5 שנים יפול דבר בעולמינו: שני כוכבים בקבוצת הכוכבים הברבור, החגים זה סביב זה, יתנגשו ויצרו התפוצצות אדירה בדרגת נובה אדומה • ההתפוצצות תיצור כוכב חדש, וזה כך לפי מקובל מישראל, התגשמות מדוייקת של נבואת בלעם על ביאת המשיח
אליעזר היון
כ' טבת התשע"ז / 18.01.2017 20:18

בשנת 2022, יפול דבר בעולמינו: שני כוכבים בקבוצת הכוכבים הברבור, החגים זה סביב זה, יתנגשו ויצרו התפוצצות אדירה בדרגת נובה אדומה.

בהתפוצצות ניתן יהיה לצפות גם בעין בלתי מזוינת, ומשני הכוכבים, כך על פי החישובים של האסטרונומים יווצר כוכב חדש.

הכוכב שיווצר יהיה כוכב בינארי כמו שני בוטנים החולקים קליפה אחת״, אומר פרופ׳ לארי מולנר ממכללת קלווין שבמישיגן שביצעה את המחקר [צוטט באתר hix-mako]. על פי המומחים ההתפוצצות אירעה כבר לפני 1,800 שנים, ולאורה לקח כמעט שני מיליונים להגיע אלינו.

באתר hix צוטטה נבואה של מקובל מישראל שדבריו הכו גלים והגיעו עד ה’דיילי מייל’ כי מדובר ב’התגשמות נבואת בלעם המספרת על ביאת המשיח’.

״הזוהר מציין מפורשות שביאת המשיח תלווה בהופעתם של מספר כוכבים חדשים״, כותב הרב המלמד בישיבת קבר דוד בהר ציון באתרו. ״הזוהר מפרט בפרוטרוט מה מספר הכוכבים שיופיעו, ומה יהיה צבעם״. הוא גם מפנה לציטוט מספר במדבר, פרק כד׳ פסוק יז׳: ״ אֶרְאֶנּוּ וְלֹא עַתָּה, אֲשׁוּרֶנּוּ וְלֹא קָרוֹב; דָּרַךְ כּוֹכָב מִיַּעֲקֹב, וְקָם שֵׁבֶט מִיִּשְׂרָאֵל, וּמָחַץ פַּאֲתֵי מוֹאָב, וְקַרְקַר כָּל-בְּנֵי-שֵׁת״.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יופי של חבר בילעם
    19/01/2017 13:57
    בילעם
  1. ניראה שבילעם נישאר עים חברים

  2. זו דעת חכמים ואף נאמר כי המדינה תעלם ...אז תבינו יהודים יקרים!!!
    18/01/2018 20:43
    שאול מנהיים
  3. אין כל השגה על תורת ה’ ודי אם נזכור הפסוקים בספר ויקרא…