“כשחמאס צופה בסרט הוא רואה את החיילים בורחים ‘כמו נקבות'”

משה פייגלין: השמאל מנסה למחוק מהתודעה את גבורתו של המדריך איתן רונד • "מי התנהג כמו גבר? איתן. אז תשכחו ממנו, הוא לא קיים. הוא נמחק" • "אנחנו מתגאים בסרט הזה? חמאס מקרינים את הסרט הזה כי הוא מביע משהו טוב עלינו? לא! ראינו את כל צוערי בי"ס לקצינים בורחים"
חיים טוויל
י"ח טבת התשע"ז / 16.01.2017 10:25

ח”כ-לשעבר משה פייגלין, אמר אמש (ראשון) בשיחה עם תומכיו, כי כוחות השמאל בעיתונות ובצה”ל מנסים למחוק מהתודעה הציבורית את גבורתו של האזרח איתן רונד שחיסל את המחבל מפיגוע הדריסה בארמון הנציב בירושלים, משום שהאזרח “התנהג כמו גבר” – דבר הסותר את הנראטיב שכוחות השמאל מנסים להחדיר לציבור. מנגד, הקצינה שירתה אל עבר המחבל, מוצגת כגיבורה, בדיוק מאותה סיבה.

פייגלין, שדבריו צוטטו בערוץ 7, אמר כי למרות ניסיונות השמאל, כאשר החמאס צופה בסרט, הוא מתרשם שחיילי צה”ל ברחו “כמו נקבות” מזירת הפיגוע.

“כולנו ראינו שכולם ברחו”, אמר, “אבל עכשיו עסוקים בלהסביר לנו שהם לא ברחו, הם קיבלו פקודה לברוח. אבל כולם ברחו! נו, מה לעשות? אנחנו מתגאים בסרט הזה? חמאס מקרינים את הסרט הזה כי הוא מביע משהו טוב עלינו? לא! ראינו את כל צוערי בית הספר לקצינים בורחים”.

“תסלחו לי”, המשיך, “ואני מבקש סליחה על הביטוי הזה – כי אני מדגיש שוב ושוב שאנחנו לא נגד נשים ולא בעד גברים – אבל בצורה שבה זה נתפס אצל האויבים שלנו, הם רואים את חיילי צה”ל בורחים כמו?… נקבות, כן. לעומת זאת, מי התנהג כמו גבר? איתן. אז תשכחו ממנו, הוא לא קיים. הוא נמחק. הוא נמחק. יש כאן נראטיב שאנחנו צריכים לייצר. הוא הפריע לנו, אז מחקנו אותו”.

בעיתון ‘ידיעות אחרונות’ דווח הבוקר, על סמך מקורות משטרתיים המעורבים בחקירת האירוע, כי בדיקה פתולוגית של גופת המחבל מעלה כי היריות שהביאו למותו הן יריותיהם של החיילים ולא של איתן, מדריך הסיור שהסתער ראשון על המשאית וירה לעברה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חילול השם
    16/01/2017 11:51
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. זה דרכו של יצר הרע. היום אומר לו להשתמד בצבא, לגלח את הזקן, לאכול טריפות, להקשיב לשירת נשים ולהתערבב עם נשים, לנשק נשים, ומחר אומר לחרדק שמותר לכתחילה לתקוף חיילת במין.

    אני יהיה שמח שהחרד”ק ישב בכלא כל החיים למה חרדקי”ם נואפים כל הזמן… למה חרדקי”ם נואפים? אין חייל חרדי רק משומד מתגייס. כל חייל הוא לא חרדי כן פסקו כל גדולי ישראל. מינימום שיכניסו אותו לכלא כמה שיותר שנים זה טוב לכל העולם.