לא להאמין: המגה-נוכל ברני מיידוף השתלט על שוק השוקו החם בכלא

ממשיך בעסקים גם בבית החדש: גדול הנוכלים בהיסטוריה - ברני מיידוף, המרצה עונש של 150 שנות מאסר לאחר שהורשע בהונאת הפונזי הגדולה, הצליח להשתלט על שוק השוקו החם בבית הסוהר בצפון קרוליינה בו הוא מרצה את עונשו
נתן פרל
י"ז טבת התשע"ז / 15.01.2017 18:05

נוכל נשאר נוכל אומר הפתגם – ומקבל אישוש מפתיע מהמגה-נוכל, ברנרד מיידוף, המרצה עונש של 150 שנות מאסר לאחר שהורשע בהונאת הפונזי הגדולה בתולדות ארה”ב.

מתברר כי מיידוף, בן ה-78, הצליח להשתלט על שוק השוקו החם בבית הסוהר בצפון קרוליינה, בו הוא מרצה את עונשו.

את המידע המרתק הזה חשף העיתונאי סטיב פישמן, ששמר על קשר עם הנוכל מאז נכנס לכלא ב-2009, ועומד כעת מאחורי סדרת שמע חדשה ‘פונזי סופרנובה’ – שמבוססת על ראיונות שערך איתו.

“ברני באמת היה איש עסקים מצליח עם תובנות די מקוריות לגבי השוק, והוא המשיך ליישם את החושים העסקיים שלו גם בכלא”, סיפר פישמן.

“בשלב מסוים, הוא הצליח להשתלט על שוק השוקו החם. הוא קנה את כל החבילות של אבקת שוקו ‘סוויס מיס’ שהיו במזנון, ומכר אותן ברווח בחצר בית הכלא. הוא יצר מונופול שוקו חם! הוא יצר מצב שבו, אם מישהו רוצה לקנות אבקת שוקו, הוא היה חייב לעבור דרך ברני”, אמר פישמן בראיון.

העיתונאי הסביר כי מיידוף הפך לכוכב חרף מעשיו השליליים: “הוא גנב יותר כסף מכל אדם אחר בהיסטוריה, ומבחינת הגנבים האחרים זה הופך אותו לגיבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות