גורם בכיר בימין: “ייתכן שהמפלגות יתאחדו כדי לנצח את יאיר לפיד”

גורם בכיר בימין, התראיין לחדשות 2 וטען כי מתגבשת ההכרה שהימין יצטרך להתאחד בבחירות הבאות כדי לנצח את לפיד ומפלגתו "יש עתיד" שזוכה לנתונים מחמיאים בסקרים • עוד בדיווח: בליכוד מדברים על ממשלה חילופית ללא סער ויעלון
קובי פינדרוס
ט"ז טבת התשע"ז / 14.01.2017 18:50

היום שאחרי: האם מפלגות הקואליציה מתחילות להיערך לקראת ‘היום שאחרי’ על רקע חקירות ראש הממשלה?

גורם בכיר בימין, התראיין לחדשות 2 וטען כי מתגבשת ההכרה שהימין יצטרך להתאחד בבחירות הבאות כדי לנצח את לפיד ומפלגתו “יש עתיד” שזוכה לנתונים מחמיאים למדי בסקרים.

“כל הגורמים המעורבים מדברים מתחת לפני השטח”, אמר הבכיר והוסיף כי הם בהחלט נערכים לכך וייתכן שמפלגות ישראל ביתנו, הבית היהודי והליכוד ייאלצו להתאחד או רק שתיים מהן, על מנת להוות תחרות משמעותית ללפיד ולשמר את השלטון בידיהן.

עוד דווח כי השבוע כבר דיברו במערכת הפוליטית על תרחישים אפשריים לפיהם ניתן יהיה להקים ממשלה חלופית, כשהמטרה המרכזית של אנשי הליכוד היא להותיר בחוץ דמויות כמו גדעון סער ומשה (בוגי) יעלון – אלא שמהלך שכזה אינו נושא פרי.

בתוך כך, נתניהו עצמו מעדיף להישאר קרוב להתרחשויות ולא להתרחק. רק השבוע הוא ביטל נסיעה מתוכננת לפורום הכלכלי בדאבוס – ובשבוע הבא, צפויה השבעת נשיא ארה”ב החדש, דונלד טראמפ – ועד כה לא ברור אם נתניהו ייסע על מנת לנכוח באירוע. נראה שהוא רוצה להישאר קרוב ולהיות עם אצבע על הדופק.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות