רובי, שאלה: ‘מעיישר’ כבר נתת?

מה עשה הנשיא בקדנציה האחרונה? ובכן הוא הרוויח 54,500 ש"ח לחודש ברוטו, והיה אחראי על תקציב של 62,000,000 ש"ח לשנה • כמו כן הוא טס 179 פעמים לחו"ל • מישהו הזכיר פה את אראלה ממפעל הפיס?
מיכה שולם
י"ג סיון התשע"ד / 11.06.2014 20:41

עמישראל, אתם יכולים לחזור הביתה (כמובן רק אם אתם יוצאי צבא, ויש לכם בית) – יש נשיא בישראל.

לא. לא בסקנדינביה. בישראל. אהה. אני אמנם לא יודע מה השם שלו. אבל יש נשיא.

אולפנים, כתבים, הימורים, מנצחים ומפסידים. כתבים מיוזעים עטים על האייטם החם הבא, לתפוס את הבן של המועמד השלישי שיגיד מכלי ראשון איך הגיב אבא על הידיעה שח”כ מספר 89 הצהיר שלא יצביע עבורו.

אין עוני. אין איומים מדרום (ומצפון וממזרח וממערב). אין חוק גיוס חובה. אין חרדים לא עומדים‏ בצפירה. אפילו אירן הגרעינית הוכנסה אחר כבוד להקפאה עמוקה – מאחורי החלה שנשארה משל’שודעס.

הולכים לבחור נשיא.

פתחתי את הרדיו באחת הנסיעות שלי היום, ולרגע חשבתי שמדינת ישראל עומדת בפני עידן חדש. או שמא אני מאזין -כבמטה קסם – לאיזו תחנת רדיו מניו יורק.

על מה הם רבים בעצם? על מה נסגרים דילים ונכרתים בריתות בדם? על מה נשכרים חברות לובינג קד”מ ויח”צ? כמה הושקעו במציצת פרטיהם האפלים של המתחרים השונים?

אולי כדאי לבחון מה עשה נשיא מדינת ישראל בקדנציה האחרונה:

ובכן, ראשית הוא הרוויח 54,500 ש”ח לחודש ברוטו, והיה אחראי על תקציב של 62,000,000 ש”ח לשנה. ‏או 434,000,000 ש”ח לאורך חיי הקדנציה שלו. זה גם מה שמצפה לנשיא ה10 במדינת ישראל (בהנחה שהוא לא ייזרק לכלא מתישהו).

הוא לא חנן אף אסיר. הוא גזר 52 סרטים של פרוייקטים מיוחדים למען ילדי דרום אפריקה המורעבים. הוא טס 179 פעם לחו”ל. הוא הולך ליהנות מפנסיה שיכולה לממן לארגון איחוד הצלה רכישה של ‏10 מכשירי דפיברילטור מציל חיים כל חודש. וגם היה לו נהג צמוד.

אחרי הרשימה הזו, ניתן להבין אולי את כל המהומה מסביב לזוכה המאושר בתפקיד הנכסף.

שכן למעשה, זו הדרך הכמעט יחידה להיות מליונר בלי לעשות כלום ‏(אלא אם כן לוקחים בחשבון את האופציה שאאראלה תתקשר אליכם…).

ולנשיא הנבחר אבקש להפנות רק שאלה אחת כבדת משקל: רובי, בחייאת! מייעשר (במילעל) נתת כבר?!

ונקודה לסיום:

זר פרחים לממונה על ההגבלים העסקיים (נשבע לכם שיש מישהו כזה) שחתם בשבוע שעבר על הטופס מספר אלף שבע מאות ומשהו, שמאשר לארגון המתנדבים להצלת החיים הגדול בארץ (להלן: איחוד הצלה) לעבוד בשיתוף פעולה עם ארגון‏ הצלת החיים הגדול בארץ (להלן: מגן דוד אדום). המשמעות של הצעד הזה הוא שהעבודה המשותפת של הגופים דלעיל לא יוכרו כמונופול (… אהה!) והם יתאפשרו בהקדם.

כולי תקווה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    התכוונת שהוא לקח מעיישר
    12/06/2014 20:47
    יוסי
  1. מי שמגיע לעמדות בכירות כאלו זה רק אנשים שלוקחים מעיישר מכל מה שזז לידם.
    אבל האמת שרובי באמת עושה רושם של סבאלה חביב שזכה בפיס עם התפקיד הזה.