סיקריק שתקף את מאיר וישראל פרוש בליל שבת – נעצר בהפגנה

סיקריק תקף בליל שבת את מאיר וישראל פרוש: הפיל את כובעו של ראש העיר אלעד וירק לעבר סגן השר, בעת שיצאו מבית כנסת בשכונת זיכרון משה • החשוד, תושב ירושלים, נעצר במהלך הפגנה מול לשכת הגיוס • נחקר בגין תקיפת עובד ציבור והכשלת שוטר • בחיפוש תפסו החוקרים ברשותו אישורים פסיכיאטריים שלפי החשד יועדו לחלוקה לבחורים על מנת לקבל 'פטור', וצ'ק שיועד - כך על פי החשד, לתשלום עבור פסיכיאטר
חיים טוויל
ו' טבת התשע"ז / 04.01.2017 16:15

במשטרת ישראל התנהלה בימים האחרונים חקירה, בעקבות מידע שהתקבל אודות תקיפתם של סגן שר החינוך מאיר פרוש, ובנו ישראל פרוש, המכהן כראש עיריית אלעד, בערב שבת במרכז העיר ירושלים.

חקירת המשטרה הובילה לאיתור החשוד, תושב ירושלים, ומעצרו היום במהלך הפרות סדר שהתקיימו בצהרים מול לשכת הגיוס ברחוב רש”י.

החשוד הובא לחקירה בצח”מ מרחב ציון ונחקר בגין תקיפת עובד ציבור והכשלת שוטר.

מהחקירה עולה, כי סגן השר ובנו היו בטיש הדלקת נרות בערב שבת בחצר סלונים ומשם צעדו ל’קבלת שבת’  בבית הכנסת בשכונת זיכרון משה. כשהשניים יצאו לאחר התפילה ליוו אותו קבוצת סירקים והחשוד שנעצר התקרב אליהם, הפיל את כובעו של ישראל פרוש וירק לעברו של סגן השר.

בחיפוש שבוצע עם מעצרו תפסו החוקרים ברשותו מספר אישורים פסיכיאטריים שעל פי החשד יועדו לחלוקה למועמדים לגיוס, על מנת להציגם בלשכת הגיוס על מנת לקבל פטור מגיוס לצה”ל , וצ’ק שיועד – כך על פי החשד, לתשלום עבור פסיכיאטר.

החשוד נחקר, נחקר, בצח”מ מרחב ציון ויובא מחר בבוקר בפני בית משפט השלום בירושלים להארכת מעצרו.

החשוד נעצר לאחר שבצהרים התקיימו הפרדת סדר במהלך הפגנה שנערכה מול לשכת הגיוס בירושלים. ההפגנה התפתחה לאחר שהמשטרה הצבאית עצרה בחור המשתייך ל’העדה החרדית’ שהגיע ללשכת הגיוס ברחוב רש”י, ככל הנראה בניסיון להוציא פטור במרמה.

בעקבות מעצרו הפגינו במקום עשרות קנאים מ’העדה’ ואנשי נטורי קרתא. לאחר שניסו לעצור את תנועת הרכבים בצומת הסמוך, החליטו השוטרים לפזר את ההפגנה ועצרו שניים מהמפגינים.

מדוברות המשטרה נמסר: “כ-70 חרדים מפגינים מול לשכת הגיוס ברחוב רש”י, מנסים לחסום את הצומת ולתקוף אנשים שחולפים במקום. חלקם קראו קריאות, ניסו לחסום את הכביש ולמנוע מאנשים להתקרב למקום . כוח משטרה פיזר אותם ומנע חסימת הציר. שניים מהמפגינים שהפרו את הסדר ולא נענו להוראות השוטרים נעצרו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות