נתניהו: “שנים של רדיפה נגדי ונגד משפחתי התבררו אתמול כלא כלום”

בעקבות סגירת ארבעה תיקים נגד נתניהו, ראש הממשלה תוהה בפייסבוק: "מישהו בתקשורת יתנצל על אלפי הכותרות שהתבררו כקשקוש מוחלט? בטח לא דרוקר"
נחמן גור
ה' טבת התשע"ז / 03.01.2017 13:15

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בצהריים (שלישי) לחקירה נגדו בחשד לקבלת טובות הנאה ולהחלטת היועץ המשפטי לממשלה, שפורסמה אמש –  לסגור ארבעה תיקים נגדו.

נתניהו כתב בדף הפייסבוק שלו: “‘ביביטורס’ – כלום! טענה למימון בחירות אסור – כלום! טענה להטיית תוצאות פריימריז – כלום! טענה לקבלת טובות הנאה בחו”ל ומימון טיסות – כלום!

“שנים ארוכות של רדיפה יומיומית נגדי ונגד משפחתי התבררו אתמול כלא כלום – שום דבר. מישהו בתקשורת יתנצל על אלפי הכותרות, המאמרים ושעות השידור של ‘עיתונות חוקרת במיטבה’, שהתבררו כקשקוש מוחלט? בטח לא דרוקר”.

נתניהו חזר וכתב: “אני חוזר ואומר: לא יהיה כלום – כי אין כלום”.

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרת ישראל הגיעו אמש למעונו של ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים לשם חקירתו של נתניהו.

נתניהו נחקר במשך שלוש שעות באזהרה על ידי קציני היחידה הארצית לחקירות הונאה בפיקודו של תת-ניצב כורש ברנור, בחשד לקבלת טובות הנאה מאנשי עסקים.

לאחר החקירה פרסמה המשטרה הודעה: “יחידה ארצית של משטרת ישראל חקרה הערב באזהרה את ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו, בחשד לקבלת טובות הנאה לכאורה.

“החקירה נמשכה כשלוש שעות במעון ראה”מ בירושלים. מטבע הדברים מעבר לכך לא ניתן למסור פרטים נוספים בשלב זה.”

גם משרד המשפטים פרסם הודעה מיוחדת בעניין חקירתו של ראש הממשלה, בה אמנם לא פירט את החשדות המיוחסים לו – אך הבהיר כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הורה על המעבר מבדיקה לחקירה לאור תשתית ראייתית שהייתה נגד נתניהו.

“הטענות אשר הובילו בסופו של יום להחלטה על קיום חקירה באזהרה, עלו במסגרת הבדיקה אך לפני כשלושה חודשים כחשדות ראשוניים ומאז נעשתה עבודה מאומצת של משטרת ישראל לברר את טיבן ולתמוך אותן בראיות”, נכתב בהודעה. “במהלך החודש האחרון נאספו ראיות ששינו את המצב הראייתי בהקשר זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות