דיין בי”ד לגיור בחיפה נורה ונפצע, גבר אחר נרצח • מצוד אחר אישה

הדיין הרב יחיאל אילוז מבית הדין לגיור בחיפה, נורה ונפצע בינוני ברחוב דרך העצמאות בידי מתנקש • כחצי שעה אחר כך נורה למוות גבר בן 47 ברחוב הגיבורים • על פי עדי ראייה, ההרוג נורה בידי אישה • מצוד אחר היורים
חיים טוויל
ה' טבת התשע"ז / 03.01.2017 10:49

גבר מנשר נורה היום בבוקר (שלישי) למוות מירי בעיר התחתית בחיפה. הגאון רבי יחיאל  אילוז בן 48, דיין בבית הדין הרבני, נפגע כמה דקות מוקדם יותר מירי ברחוב סמוך, ונפצע באורח בינוני.

שני אירועי הירי התרחשו בהפרש של דקות בעיר התחתית בחיפה – בדרך העצמאות וברחוב הגיבורים.

על פי עדי ראייה, ההרוג נורה בידי אישה – ומתנהל מצוד אחר היורים.

במקרה הראשון נורה בידי מתנקש ונפצע באורח בינוני הגאון רבי יחיאל אילוז, כאשר היה ברחוב דרך העצמאות.

כוחות הצלה שהגיעו לזירה העניקו לפצוע טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים רמב”ם בעיר. נסיבות המקרה בבדיקה.

כמה דקות אחר כך נורה ונפצע גבר בן 45, טוען רבני, מירי ברחוב הגיבורים. כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו במקום. גם נסיבות מקרה זה בבדיקה.

גורמים במשטרה מסרו כי בשלב זה מסתמן כי הרקע לשני האירועים פלילי וכי יש קשר ביניהם. החקירה נמשכת.

“ראיתי את היורה רץ, וסגרתי את הדלת בטריקה”, סיפרה מירי אדרי, עדת ראייה לירי בו נפצע הרב אילוז לוואלה.

“שמעתי צעקות של הפצוע על הרצפה, ‘ירו בי, ירו בי’, הבנתי שהיורה התרחק וניגשתי לפצוע לתת עזרה ראשונה. ראיתי את היורה, אבל לא זיהיתי אותו, הוא היה מכוסה כולו, שחור כולו. אחד הכדורים שלו פספס אותי, ופגע לי באוטו”, היא משחזרת. “תודה לבורא עולם שעיכב אותי, בדרך כלל בשעה הזו התריס שלי פתוח”.

שלוימי פדר מתנדב באיחוד הצלה, סיפר על הרצח ברחוב הגיבורים: “כשהגעתי למקום נתקלתי בגבר שסובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון וללא דופק ונשימה. ביצעתי בו פעולות החייאה מתקדמות בסיוע מתנדבים נוספים של איחוד הצלה שהיו בסמיכות למקום אך למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותו בזירה. מדובר באירוע ירי נוסף אליו הוזעקנו על ידי מוקד איחוד הצלה תוך כחצי שעה”.

פראמדיק מד”א רז דיאמנד שטיפל בהרוג סיפר: “כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 45 שוכב על שפת המדרכה כשהוא סבל מפצעי ירי בפלג גופו העליון. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ראשוני וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, אבל לצערנו הפציעה הייתה קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות