חוקרי משטרה בבית ראש הממשלה: חקירת נתניהו תתקיים בשעה 19:00

החוקרים יגיעו הערב למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים • נתניהו הבהיר כי הוא מפנה לטובת החקירה כל פרק זמן שיידרש • המשטרה ביקשה מנתניהו לפנות כארבע שעות לטובת החקירה
נחמן גור
ד' טבת התשע"ז / 02.01.2017 09:23

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר היום (שני) באזהרה בחשד לקבלת טובות הנאה משני אנשי עסקים בארץ ובחו”ל. החקירה צפויה להתקיים בביתו של ראש הממשלה ברחוב בלפור בשעה 19:00.

לפי שעה, המשטרה והיועץ המשפטי לממשלה ממשיכים בעמימות ואינם מנדבים מידע אודות החקירות והחשדות שיוצגו היום בפני ראש הממשלה.

על פי דיווחים שונים, המשטרה ביקשה מנתניהו לפנות כארבע שעות לטובת החקירה. נתניהו, מצידו, הבהיר כי הוא מפנה לטובת החקירה כל פרק זמן שיידרש.  ראש הממשלה לא ישתתף בהלוויית שר האוצר לשעבר יעקב נאמן ז”ל, בשל סידורי אבטחה כבדים אותם דורש מערך האבטחה.

ההחלטה לחקור את נתניהו התקבלה בשבוע שעבר על ידי היועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלבליט, לאחר חודשים ארוכים של בדיקה. התפתחות משמעותית בבדיקה אירעה לפני מספר שבועות לאחר שעדות שנמסרה לחוקרי המשטרה ביססה חשד לכאורה, שנתניהו ובני משפחתו קיבלו טובות הנאה משני אנשי עסקים, אחד מהם המליארדר רון לאודר, והשני בישראל.

יצוין, כי לאור ההדלפות על חקירה בפרשה זו, יתכן והחוקרים מבצעים “תרגיל חקירה”, כאשר החקירה תתמקד בפרשה אחרת לחלוטין.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    http://hacohen.goop.co.il
    02/01/2017 10:42
    מיכאל הכהן אל חדד
  1. חטא עגל הזהב !!!