למד מביבי? ארדן הטיח בעיתונאי ערד ניר: “אתה לא תטיף לי מוסר”

עורך חדשות החוץ של הערוץ השני ערד ניר אמר כי כאזרח ישראלי הוא מתבייש בארדן ובחברי הממשלה התוקפים את הממשל האמריקני • ארדן הגיב: "אני, ממי שאמר ש'את הילדים שלי לצבא הזה לא רוצה לשלוח', לא מקבל הטפות מוסר. אחר כך אתם מתפלאים שהעם מאבד כל אמון בתקשורת"
דוד ליבוביץ
כ"ט כסלו התשע"ז / 28.12.2016 23:30

השר לביטחון פנים נגד ערד ניר, עורך חדשות החוץ של  חדשות 2.

ניר שהופיע בתכנית ‘שש עם עודד בן עמי’ לקראת נאומו של ג’ון קרי, על רקע המתקפות הקשות בישראל נגד הממשל, שיבח את הנשיא ברק אובמה – והוסיף: “הציוצים חסרי התרבות לחלוטין, של שורה של שרים במדינת ישראל, ציוצים שבזים לממשל הנוכחי, שבזים לנשיא, שבזים לכל אנשיו – שאני כאזרח ישראלי מתבייש לראות אותם”.

כשפנה בן עמי לארדן, הוסיף ניר כי דבריו כוונו גם לשר  ארדן.

בהמשך העלה ארדן לדף הפייסבוק שלו תגובה מפורטת לדברי ניר: “היום בתכנית ‘שש עם עודד בן עמי’ קרה לי דבר מעניין: ערד ניר אמר לי שהוא, כאזרח ישראלי, מתבייש בי.

אלה בהחלט דברי פרשנות אובייקטיביים שלא מושפעים כלל מעמדתו של ערד כאיש שמאל קיצוני, אבל למרות זאת אטרח לענות לו בקצרה.

ראשית ערד, בוא נבהיר משהו: אתה לא תטיף לי או לרוב העם שחושב כמוני על אהבת הארץ וייצוג בכבוד של אזרחיה. העידן הזה נגמר.

אני, ממי שאמר ש’את הילדים שלי לצבא הזה לא רוצה לשלוח’, לא מקבל הטפות מוסר. אני, ממי שהשווה אמהות של מחבלים לאמהות של חיילים שנפלו ואמר ‘אמא זו אמא זו אמא’ לא מקבל שיעורים באזרחות טובה.

אמא של הדר כהן הגיבורה ואימו של מחבל שפל ונתעב ממש לא מרגישות אותו דבר. עורך חדשות חוץ שאומר שה-BDS הוא רק נגד ההתנחלויות – מדבר מתוך עיוורון מוחלט, וזה עוד לפני שנכנסתי לכל הפעמים בהם הגנת על משטרים איסלמיים קיצוניים או שהטפת לאחרים על סגנונם כלפי הנשיא אובמה בעודך מכנה את הנשיא הנבחר טראמפ – שקרן.

אחר כך אתם מתפלאים שהעם מאבד כל אמון בתקשורת.

אז בוא נניח לכל זה ונבהיר את מה שחשוב, כי אתה ערד כנראה לא תעשה את זה בפרשנות שלך: הנאום של קרי היה מעשה נקמני ובעל השלכות מזיקות.

חובתי להבהיר זאת כנבחר ציבור וכשר בממשלה, גם אם זה גורם לך, מר ניר, להתבייש בי מסיבותיך שלך. מקווה שתתמודד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות