פיגוע דקירה בליל שבת: מחבל חדר לישוב אפרת ודקר מתיישב ליד ביתו

מחבל חדר בליל שבת לאפרת, דקר ברחוב דוד המלך בישוב את הגבר בפלג גופו העליון ולאחר מכן נמלט מהמקום לכיוון הכרמים • מצבו של הפצוע קל-בינוני • התושבים התבקשו להימנע מלצאת מבתיהם עד לאחר סיום סריקות כוחות הביטחון
חיים טוויל
כ"ד כסלו התשע"ז / 24.12.2016 19:04

תושב הישוב אפרת כבן 50 נפצע באורח בינוני בליל שבת, לאחר שמחבל חדר לשטח היישוב שבגוש עציון ודקר אותו סמוך לביתו שברחוב דוד המלך.

התושבים התבקשו להימנע מלצאת מבתיהם עקב הפיגוע עד לאחר סיום הסריקות שביצעו כוחות הביטחון בישוב.

חובשים ופרמדיקים של מד”א שהגיעו למקום העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים עם פציעות בפלג גופו העליון.

כוח צה”ל שהגיע ליישוב פתח במצוד אחר החשוד בדקירה, שנמלט מהמקום.

מבית החולים שערי צדק נמסר במוצאי שבת כי הפצוע שוחרר לביתו. “הוא פונה עם מספר דקירות בגבו, בוצעו בדיקות הדמיה שלא הצביעו על פציעה עמוקה ולאחר השגחה בת יום שוחרר היום במצב כללי טוב”, נמסר מבית החולים.

ראש מועצת אפרת עודד רביבי כתב לתושבים:  אמש סמוך לשעה 18:30 נדקר תושב אפרת שביצע הליכה יחד עם רעייתו בשכונת דקל ג’.  הגבר נדקר מאחור, פונה לבית החולים שערי צדק ושוחרר לאחר השגחה בת יום אחד.

רעייתו, רצה לבניין הסמוך והזעיקה עזרה.

כוחות גדולים מאד שכללו את מתנדבי כיתת הכונונות, אנשי מחלקת הביטחון, מוקדניות, צבא, משטרה ושב”כ הגיעו לאזור במטרה לעכב ניסיונות בריחה של המחבל, ולשם כך הוקמו מחסומים בגזרה. כמו כן, כוחות רגליים סרקו את האזור. הכוחות פעלו במהלך כל הלילה בעזרת פצצות תאורה כדי לסרוק את השטח.

בנוסף, בוצעה פעילות כלי טיס שסייעו בסריקת השטח. במהלך כל השבת נמשכה פעילות סביב אפרת, ובמקביל התבצעה פעילות מודיעינית של צה”ל והשב”כ כדי להתחקות אחר זהות המחבל. בשטח נכח כל הזמן מח”ט הגזרה וכמו כן ביקרו מפקד האוגדה ואלוף הפיקוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות