מגיש הטלוויזיה מכריז: “אני עובר לימין. למישהו יש בעיה עם זה?”

העיתונאי ומגיש הטלויזיה חיים אתגר מכריז על מעברו לימין: "בשלש השנים האחרונות נעתי בצעדים מדודים לכיוון הימין הפוליטי. בכל פעם עוד קצת" • "אוי כמה לוקשים שאוכל אחרי פרסום הטור הזה. עליהום מהסרטים צפוי כאן"
אבי כץ
י"ח כסלו התשע"ז / 18.12.2016 13:43

אחרי המעבר של יושב ראש יש עתיד מהשמאל לימין, וההכרזה שלו כי השמאל לעולם לא יגיע לשלטון – מודיע העיתונאי חיים אתגר כי גם הוא עובר לימין הפוליטי.

בטור שהתפרסם באתר ‘מעריב’ ושהכה גלים, כותב אתגר את הדברים הבאים:

“בשלש השנים האחרונות נעתי בצעדים מדודים לכיוון הימין הפוליטי. בכל פעם עוד קצת. זוגתי מגיבה בשעשוע נבוך על השינוי הזה. מדי פעם בצחוק מהול בהתרסה היא טוענת שהתקרנפתי… השבוע התקשר אלי אדם מוכר מקרב מה שמכונה הציבור המתנחלי והציע שאצטרף אליו לסיור מודרך ביהודה ושומרון. כמובן שהסכמתי.

“אחרי ששמעתי את זה יותר מדי פעמים יצאתי לבדוק אם באמת נדפקה לי הקופסה, או שאולי גרוע מזה, הפכתי לקרנף, מנצל הזדמנויות סדרתי שרוכב על גלי הלאומנות לטובת גריפת לייקים? ככל שניסיתי להקשות על עצמי, מסקנתי נותרה בעינה: לא, לא ולא. לא קרנף ולא שיגעון… מוסרית אני מאמין, כשם שכבר כתבתי בעבר, שההתיישבות ביו”ש נכונה וצודקת”.

חיים אתגר, מודע לכך שהטור שלו כצפוי יזכה לתגובות בלתי אוהדות מצד חבריו בשמאל: “אוי כמה לוקשים שאוכל אחרי פרסום הטור הזה. עליהום מהסרטים צפוי כאן. ימציאו לי קטגוריות חדשות. ‘מתקרנף מצפוני’, יאמרו. אבל אין לי נקיפות מצפון ולא ייסורים, רק התמודדות עם שינוי ושאלות לגבי מציאות פנימית שהשתנתה.

“הנה כבר נשמעות נקישות המקלדת של אותו עיתונאי שיעשה עלי חינגה ויפריח בלעג הערות מחוכמות שיעוררו אצלו ואצל עוד עשרה יושבי בר ברחוב אלנבי התרוממות רוח.

”אני קרנף עדין, לא בטוח שיש לי עור מספיק עבה לנקות אותם מנפשי. מצד שני שיקפצו לי כולם. לפעמים יש לי תחושה שהם הקרנפים האמיתיים, אלו שדורסים ברגל גסה תוך שעיטה המונית, עדרית, כל צליל שונה משלהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חיים אתגר
    18/12/2016 21:03
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. להיות ריאליסט היום במצב הקיים זה לנוע בתזוזות מדודות ימינה . אין ברירה אחרת

    חיים מה שבטוח אלוהים כבר איתך שא ברכה להמשך והצלחה . עלה ,עלה והצלח
    א מ ן