מלאניה טראמפ, רעייתו של הנשיא הנבחר ובנו, לא יעברו לבית הלבן”

לפי דיווח ב'ניו יורק פוסט', מלניה טראמפ ובנם המשותף, בארון טראמפ בן ה-10, ימשיכו להתגורר בפנטהאוז המשפחתי המפואר שבמגדל טראמפ • והאם בבית הלבן יקיימו מטבח כשר ויתקינו עירוב עבור איוונקה וג'ראד הדתיים?
דוד ליבוביץ
כ' חשון התשע"ז / 20.11.2016 23:18

הכוורת של הנשיא הנבחר דונלד טראמפ  כבר מתהווה, אך כעת מתברר כי אדם אחד לפחות לא יגיע אל הבית הלבן: מלניה טראמפ, רעייתו של הנשיא הנבחר.

לפי דיווח ב”ניו יורק פוסט”, מלניה, בת ה-46, ובנם המשותף, בארון טראמפ, בן ה-10, ימשיכו להתגורר בפנטהאוז המשפחתי המפואר שבמגדל טראמפ. הסיבה הרשמית, לפי הפוסט, היא כדי שבארון יוכל להמשיך ללמוד בבית הספר הפרטי שאליו הוא הולך במנהטן.

“מלניה מאד קרובה לבארון והם התקרבו אף יותר במהלך הקמפיין”, אמר מקורב לטראמפ, “הקמפיין היה קשה עבור בארון והיא ממש קיוותה שהוא יפריע לו כמה שפחות”.

למרות זאת מלניה טראמפ מתכוונת לשאת בחובות הייצוגיות הנדרשות מהגברת הראשונה, ולהגיע לבית הלבן בכל פעם שהתפקיד ידרוש זאת.

להחלטה שלא לעבור לבית הלבן צפויות להיות גם השלכות ביטחוניות. המגורים בבניין טראמפ שבמנהטן יובילו להרחבת הנוכחות הביטחונית סביב המגדל ויצריך מאמצים רבים של השירות החשאי באזור.

מי שתהפוך ל’גברת הראשונה’, על פי השמועות היא בתו של טראמפ – איוונקה, הנחשבת ביחד עם בעלה ג’ראד לקרובה מאד לאביה.

באתר האמריקני-יהודי jewinthecity הועלתה השערה כי הבית הלבן יקים מטבח כשר ואולי אפילו יתקין עירוב כדי להתאים את סביבת העבודה לבתו וחתנו שומרי השבת והכשרות של טראמפ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות