הטראמפ-ולינה: ירח טוקר הכחיש שהוא בצוות הישראלי, אבל טס לניו יורק

יועץ התקשורת ירח טוקר, שרק לפני מספר שבועות הכחיש את מעורבותו בקמפיין של טראמפ בישראל, נחת בארה"ב עם מנהל הקמפיין בישראל צביקה ברוט, לקראת הבחירות לנשיאות - וצייץ: "נחתנו בניו יורק להביא נשיא חדש" • טוקר בתגובה: "הייתי אז על אש נמוכה"
אבי כץ
ה' חשון התשע"ז / 06.11.2016 18:00

צביקה ברוט וירח טוקר, היועצים הישראלים שהובילו את קמפיין הבחירות של דונלד טראמפ בארץ הקודש – נחתו בניו יורק, לקראת הבחירות שיתקיימו ביום שלישי.

ברוט, אשר שימש בין היתר ככתב הפרלמנטרי של ‘ידיעות אחרונות’ ונמצא כעת בחופשה ללא תשלום מהעיתון, משמש בשנה האחרונה יועץ אסטרטגי בתחום הפוליטי והעסקי בארץ ובחו”ל. יועץ התקשורת ירח טוקר, היה אחראי לגיבוש המסר לבוחרים החרדים.

אלא שלפני מספר שבועות הכחיש טוקר את מעורבותו בקמפיין: “לא דובר של טראמפ. נתתי ייעוץ בקטנה למפלגה הרפובליקנית בארץ נקודתית”, אמר לחרדים 10.

האמנם?

בציוצו היום חושף טוקר כי הקשר שלו עם טראמפ הוא הרבה מעבר.

“נחתנו בניו יורק להביא נשיא חדש”, צייץ טוקר. “יש מצב שהטיסה בחזור עם ה׳אייר פורס 1׳, או לחילופין שנברח מהר לפני שהילארי תחפש אותנו ;)”.

טוקר בתגובה מהטיימס סקוור: “בתחילת הקמפיין, המגזר החרדי היה שולי והתחילו קודם בציבור הכללי, לכן הייתי על אש נמוכה. לאט לאט התרחבו לכל המגזרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות