אחרי עשור: יו”ר איחוד הצלה זאב קשש הודיע על פרישה מתפקידו

יושב ראש ארגון 'איחוד הצלה' הודיע הערב רשמית על פרישתו מתפקידו בארגון שהיה ממייסדיו • קשש: "בוחר לסיים את תפקידי בארגון בסיפוק של יצירה והצלחה מפעימה" • נשיא איחוד הצלה אלי ביר: "אנו מכבדים את החלטתו ומודים לו על תרומתו האדירה"
חיים טוויל
א' חשון התשע"ז / 02.11.2016 21:56

זאב קשש, יושב ראש ארגון ‘איחוד הצלה’, הודיע הערב (רביעי) רשמית על פרישתו מהארגון ההצלה שהיה מייסדיו.

הצעד, שרבים כבר ידעו בחודשים האחרונים כי יגיע, מתבצע על רקע חילוקי דעות בצמרת הארגון, לצד מה שמקורביו של קשש הגדירו לחרדים 10, “מיצוי וסיפוק. אחרי 10 שנים הגיע הזמן להחליף אווירה”.

קשש יסיים את תפקידו בסוף שנת  2016 – בעוד חודשיים.

במכתב אישי ששלח הערב קשש ל”ידידי ואהובי – אחי ורעי, שותפיי לדרך מנהלי, עובדי ומתנדבי איחוד הצלה” – הוא כתב: “בסיכומו של העשור אני בוחר לסיים את תפקידי בארגון בסיפוק של יצירה והצלחה מפעימה ומרגשת ולצאת לדרך חדשה.

“כאן, בפתחו של העשור השני, אני פורש מכם ומשאיר אחריי את כח המגן הרפואי הטוב ביותר בישראל, ארגון רפואה רשמי המוביל ברוח ההתנדבות, בנתינה, באנושיות המדהימה. ובטוחני שתמשיכו בכך ביתר שאת וביתר עוז, ותהפכו לכח החברתי הלאומי והערכי הגדול ביותר בישראל.

“בע”ה בעוד כחודשיים בתום השנה האזרחית ובמהלך ימי חג החנוכה, אסיים את תפקידי כיו”ר הארגון.

“במהלך התקופה הקרובה אתמקד בחפיפה ובהעברת הסמכויות על מנת לאפשר להנהלת הארגון להמשיך מכאן אל יעדי העתיד, על פי דרכה המקצועית”.

אלי ביר, נשיא איחוד הצלה, הגיב: “אני מעוניין להודות לידידי היקר יו”ר הארגון, זאבי קשש. אנו מכבדים את החלטתו ומודים לו על תרומתו האדירה לארגון מיום היווסדו היא עצומה לאין שיעור.

“זאבי היה בין מייסדי הארגון ועזר ללכד את אלפי המתנדבים היקרים מכל רחבי הארץ למשפחה אחת גדולה. משפחה איחוד הצלה.

“אנו בטוחים שרוח ההנהגה שהנהיג תמשיך ללוות אותנו עוד שנים רבות ונמשיך ליטול עצה ותבונה ממי שנתנה.

“אנו בהנהלת הארגון מודים לזאבי על כל השנים הרבות שפעלנו יחד להבאת הארגון מחלום למציאות של אימפריה להצלת חיים בת יותר מ-3,000 מתנדבים בהם רופאים, פראמדיקים וחובשים.

“אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו ובטוחים כי יעשה חיל בכל אשר יפנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עצוב מאד
    10/11/2016 19:46
    יוסי
  1. מה יהיה אם האירגון עכשיו?