הייתם מאמינים? ביתר הרחיקה את הרב מחדר ההלבשה ומאז יש צרות

קבוצת הכדורגל החילונית ביתר ירושלים זוכה לליווי צמוד של רב - שכעת, כמה עצוב, הורחק מחדרי ההלבשה ומכר הדשא • הנה הרב המורחק: "התקופה הכי טובה שלהם הייתה כשהדלקנו איתם חנוכיה במגרש, רקדנו יחד בחודש אדר"
אליעזר היון
א' חשון התשע"ז / 02.11.2016 19:21

קבוצת בית”ר ירושלים, למשועממים העוקבים שבינינו, מפסידה, או לפחות לא מנצחת במשחקים האחרונים. למה? כושר ירוד, מאמן לא מחובר, תרגילי משחק לא נכונים, אולי הקשר השמאלי חלוד? לא ולא.

מסתבר, שרב הקבוצה, כן יש דבר כזה, הורחק מחדר ההלבשה של המשחקים, והדבר גורם כפי הנראה רפיון רוחני, המקשה על השחקנים בשדה הקרב.

בבית”ר הסבירו כי ספגו קנסות על הכנסת אנשים זרים לכר הדשא ששמם לא נרשם בטופס המשחק. הרב, עמי פייקובסקי, מצידו טען בפני האתר ynet כי הדבר מקשה על הקשר בינו לשחקנים.

“הריחוק הפיזי הזה מקשה מאוד על הקשר השוטף שהיה לי עם כולם, מקשה לחזק אותם ולעודד אותם לפני המשחקים ובמהלכם, הניצחונות של בית”ר תלויים קודם כל בניצחון הרוח. כשהשחקנים שמחים ומלאי אמונה, הדבר הזה מתלבש גם על המגרש ומביא אותם להישגים שמעולם לא היו להם”.

פיקובסקי ציין, כי הוא לא קובע שיש קשר סיבתי בין היעדרותו למכות הספורטיביות ,אך הוא ‘מציין עובדה’: “בזמן האחרון אנחנו חוטפים. אני לא יודע אם יש קשר בין הדברים או לא, אבל אני רק מציין עובדה.

“אני מקווה שבעזרת השם נוכל יחד למרות הקשיים האחרונים להצליח, להנחיל לקבוצה את רוח היהדות השמחה שהייתה לה עד כה וממילא לחזור למסלול הניצחונות שהיינו בו”.

בסביבתו של פייבורסקי טוענים כי הוא מוסיף רבות בענייני יהדות, ביחד עם ידידו הרב יענקלה גלויברמן,  והוא אף גרם לכך שהקבוצה תתחייב ותקיים, לא לשחק בשבת.

פייבורסקי הסביר כי אין ספק שהדבר סייע לשחקנים: “התקופה הכי טובה שלהם הייתה כשהדלקנו איתם חנוכיה במגרש, רקדנו יחד בחודש אדר וכל הזמן דאגנו שלא יאבדו את הקשר בין עצם היותם יהודים לבין האמונה הטמונה בכל אחד ואחד – בקדוש ברוך הוא, והיכולת להתגבר באמצעות האמונה על כל המכשולים”.

אז האם מדובר בסוג של בדיחה, קוריוז, או מתיחה? מסתבר שלא.

הכל רציני להחריד, והבדיחה היחידה שנותרה היא היהדות עצמה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות