בדרך החוצה? בפגישה החשאית דנו: איך להרחיק את חזן מהליכוד

הריקושטים מפסיקת בית המשפט: בערוץ השני נחשף כי בלשכת ראש הממשלה נערכה ישיבה בה טענו חלק מהמשתתפים כי ח"כ אורן חזן גורם נזק לליכוד ועל כן יש לנקוט נגדו באמצעים חריפים - עד הרחקתו ממפלגת השלטון • מי שהתנגד היה השר יריב לוין - שהמליץ להמתין: הרחקתו עלולה לערער את יציבות הקואליציה הנשענת כעת על 65 חברים
נחמן גור
כ"ו תשרי התשע"ז / 27.10.2016 21:05

אורן חזן בדרך החוצה מהליכוד? בחדשות ערוץ 2 נחשף הערב (חמישי) כי לאחר שבית המשפט קבע כי הח”כ מהליכוד השתמש בסמים וניהל קזינו, נערכה ישיבה בלשכת ראש הממשלה בה נידונה תגובת הליכוד על מעללי חבר הכנסת הצבעוני.

בישיבה השתתפו ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו”ר הקואליציה דוד ביטן ומנכ”ל משרד ראש הממשלה יאיר הורביץ.

בשלב מסוים גם השר יריב לוין הועלה על הקו לצורך התייעצות. הצדדים דנו במספר צעדים אפשריים נגד חזן, שהוגדר על ידי חלק מהמשתתפים כמי ש”גורם נזק לליכוד”.

בפני המשתתפים הועלו ארבעה אופציות: הרחקה מוועדת הכספים, הטלת איסור על הגשת הצעות חוק או דיבור במליאה בשם הסיעה, הרחקה מישיבות הסיעה, והדרמטי ביותר – הפרשה מהסיעה.

השר לוין הסביר כי הרחקתו של חזן עלולה לערער את יציבות הקואליציה הנשענת כעת על 65 חברים. לפיכך המליץ השר להמתין בשלב זה ולא לעשות מאום.

מאידך, משתתפים אחרים, כך על פי הדיווח טענו כי יש לנקוט מולו את הצעדים החמורים ביותר. לדבריהם, חזן החל לגרום נזק לליכוד עוד לפני פסיקת בית המשפט, בשל התנהלותו מאז שנכנס לכנסת.

עד כה נזהרו בליכוד מלגנות את אורן חזן באופן פומבי, כאשר יש הטוענים כי חלק מהח”כים חוששים מכוחה הרב של משפחת חזן במרכז הליכוד.

יצוין, כי אם יוחלט להרחיק את ח”כ חזן מן הסיעה ייגרעו כ-80 אלף שקלים מהמימון שמקבלת מפלגת הליכוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות